ورزش

آنچلوتی: امباپه استعدادی فوق‌العاده است/ دل ما همیشه برای کروس تنگ خواهد شد

آنچلوتی: امباپه استعدادی فوق‌العاده است/ دل ما همیشه برای کروس تنگ خواهد شد

کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش پس از فتح سوپرجام اروپا حالا باید خود را برای بازی فردا شب با مایورکا در هفته اول فصل جدید لالیگای اسپانیا آماده کند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: لالیگا بازگشت و ما می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. ما این فصل سعی خواهیم کرد تا در هر یک از تورنمنت‌هایی که در آن شرکت می‌کنیم به قهرمانی برسیم. ما به فکر پیروزی در بازی فردا هستیم و در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با مایورکا است، نه کسب هفت جام. شاید برای بازی فردا تغییراتی در ترکیب اصلی‌مان داشته باشیم، شاید هم نه!

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره اینکه فکر می‌کند ستاره فرانسوی‌اش این فصل چند گل بتواند به ثمر برساند، اظهار داشت: هرگز نخواهم گفت که امباپه باید چند گل به ثمر برساند. تمرکز من روی کمک به تیم است، چون مهم تیم است. کیلیان استعدادی فوق‌العاده است. او در کار بسیار جدی و فروتن است.

کارلتو که این فصل تیمش باید بدون تونی کروس به کارش ادامه دهد، بازیکنی که با پایان یافتن فصل گذشته به حضور ۱۰ ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و پس از یورو ۲۰۲۴ هم کفش‌های را آویخت، گفت: دل ما همیشه برای کروس تنگ خواهد شد اما بازی اول‌مان (اشاره به سوپرجام اروپا) خوب بود. ما باید خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم و این خوب است.

آنچلوتی همچنین خبر داد که این باشگاه در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری بازیکن جدید دیگری به خدمت نخواهد گرفت و در این خصوص تأکید کرد: ما مدافع میانی جذب نخواهیم کرد چون ما دیوید آلابا و بازیکنان جوان دیگری را در ترکیب‌مان داریم.

سرمربی کهکشانی‌ها در مواجهه با این پرسش که «آیا رئال این فصل بخت اول قهرمانی است؟»، اظهار داشت: ما برای قهرمانی در لالیگا باید بجنگیم. فوتبال اسپانیا کیفیت خوبی دارد و این را در جریان یورو ۲۰۲۴ و بازی‌های المپیک پاریس دیدیم. بارسلونا و اتلتیکومادرید قوی‌تر شده‌اند و لالیگا لیگ جالبی است.

رئال مادرید که فصل گذشته فاتح لالیگا شد، از ساعت ۲۳ فردا در خانه مایورکا به میدان می‌رود تا اولین گام در راه دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را بردارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا