ورزش

فکر نمی‌کنم استقلال حتی بتواند نتایج سال قبل را هم بگیرد!/ وای به حال نکونام اگر این خبر درست باشد

فکر نمی‌کنم استقلال حتی بتواند نتایج سال قبل را هم بگیرد!/ وای به حال نکونام اگر این خبر درست باشد

استقلال در نقل و انتقالات برخلاف سال گذشته بازیکنانی بسیاری را به خدمت گرفته و به همین خاطر انتظار هواداران از جواد نکونام بالاتر رفته موضوعی که پیشکسوت استقلال نیز به آن اشاره کرده و به حاشیه‌های آن پرداخته است.

گزیده صحبت‌های حسن روشن با همشهری‌آنلاین درخصوص شرایط این روزهای استقلال را در ادامه می‌خوانید:

  • {جذب ۵ بازیکن خارجی و رامین رضاییان} کار استقلال را سخت تر می‌کند. چراکه الان توقع مردم بالا رفته است.
  • {جذب بازیکن بدون مشورت با نکونام} نمی‌دانم بازیکنان از جمله دو بازیکن بوسنیایی که بحث در موردشان زیاد است با نظر سرمربی جذب شدند یا سرپرست باشگاه آورده یا هیات مدیره این کار کرده است اما معتقدم اگر تصمیمات دسته‌جمعی نبوده باشد ممکن است به مشکل بخورند.
  • {مگر شهریاری شناخت داشت؟} مگر شهریاری یا هلدینگ و هیات مدیره شناختی از بازیکنان بوسنیایی شناخت داشته‌اند؟ اگر سرمربی به تنهایی می‌رفت بازیکن می‌آورد با اینکه غلط بود اما باز بهتر بود بدون خبر او بازیکن گرفته‌اند. حالا که خبر نداشته وای به حالش است. فکر نمی‌کنم استقلال نتایج سال قبل را هم بگیرد. اینطور بازیکن آوردن مثل پارسال اختلاف درست می‌کند.
  • {امیدواری به درخشش رامین رضاییان} مگر کشتی است؟ که با یک نفر به میدان رفت. رامین بازیکن خوبی است ولی در فوتبال با یک نفر نمی‌شود برنده شد. فوتبال ۱۱ نفره است همه با هم کنار هم می‌درخشند. رامین هم آمد تا شرایط بهتر شود. وگرنه مگر سپاهان هم خریدهای بزرگ نداشت چند روز قبل در آسیا ۴ تا از حریفش خورد. نتیجه همان خریدهای جدیدش بود چه بسا اگر به ترکیب پارسال خود دست نمی‌زد بهتر نتیجه می‌گرفت.
  • {بازی استقلال و پرسپولیس در خارج از تهران} اینطوری کیفیت لیگ پایین می‌آید. استقلال و پرسپولیس اگر تهران بازی نکنند کیفیت شان پایین می‌آید و شرایط برایش سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اگر این‌طور باشد فاتحه استقلالی‌ها خوانده شده و شکست می‌خورند/ این موضوع خطرناک است و بهترین و گران‌ترین تیم لیگ هم ۴ گل خورد!/ هاشمی نسب را نمی‌خواهند اما…

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا