ورزش

مبالغه در مورد خرید جدید سپاهان؛ فقط ۱۵ دقیقه کاپیتان تیم ملی بود!

مبالغه در مورد خرید جدید سپاهان؛ فقط ۱۵ دقیقه کاپیتان تیم ملی بود!

به گزارش خبرورزشی، خرید جدید سپاهان هافبک سابق تیم ملی فرانسه است و او فاصله زیادی با زردپوش شدن ندارد. از مدت‌ها پیش صحبت از حضور استیون انزونزی در اصفهان بود؛ بازیکنی که پیشینه قابل توجهی دارد اما نه به اندازه‌ای که برخی رسانه‌ها درباره آن اغراق می‌کنند.

داستان از این قرار است که انزونزی یکی از ارکان تیم ملی فرانسه در جریان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ بود اما با وجود بازی کردن در فینال، نقش چندان پررنگی در قهرمانی خروس‌ها نداشت و حقیقتا در خط هافبکی که متشکل از پل پوگبا و انگولو کانته بود، جای زیادی برای انزونزی پیدا نمی‌شد. از طرفی درحالی او به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه معرفی شده که تنها ۱۵ دقیقه در جریان برتری ۷ بر یک مقابل اوکراین در یک بازی دوستانه در سال ۲۰۲۰، پس از خروج بازیکنان اصلی بازوبند به انزونزی رسیده و  از آن سال به بعد او دیگر به تیم ملی دعوت هم نشد.

این هافبک فرانسوی با وجود بازی برای تیم‌های مطرح اروپایی، به جز دوران حضورش در سویا در باقی تیم‌ها چندان موفق نبوده و نمونه بارز آن، زمانی است که در رم بازی می‌کرد. او بعد از جام جهانی روسیه در انتقالی پر سر و صدا و ۲۶.۵ میلیون یورویی راهی رم شد اما اوضاع اصلا بر وفق مراد پیش نرفت. انزونزی در ۵ فصلی که بازیکن رم محسوب می‌شد، در مجموع ۳۹ بازی برای این تیم انجام داد و مدام به باشگاه‌های دیگر قرض داده می‌شد و جالب اینجاست از ترکیه گرفته تا فرانسه و قطر، هیچ تیمی راضی نبود قرارداد وی را دائمی کند تا اینکه با پایان مدت آن راهی الریان شد!

انزونزی فصل قبل در سوپرلیگ ترکیه ۳۳ بازی برای کونیا اسپور انجام داد؛ تیمی که با فاصله تنها یک امتیاز در لیگ ماندگار شد. این هافبک تنومند در زمان اوج بازی‌اش در اروپا بازیکن قابل اعتنایی بود اما همانطور که اشاره کردیم وضعیت او در سال‌های اخیر رو به نزول بوده و در ۳۵ سالگی مشخص نیست بتواند کیفیت بالایی به خط میانی سپاهان اضافه کند یا خیر.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا