ورزش

چرا پیشکسوتان پرسپولیس از گاریدو حمایت کردند؟

چرا پیشکسوتان پرسپولیس از گاریدو حمایت کردند؟

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس در چهارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی که قادر به میزبانی در تهران نبود مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

گل زودهنگام

با مروری بر اظهار نظر کارشناسان پرسپولیسی از عملکرد این تیم در بازی اول با حضور سرمربی جدید اسپانیایی‌اش مشخص می‌شود که تقریباً همه قدیمی‌های پرسپولیس عملکرد کلی تیم و حضور جوانان در ترکیب سرخپوشان را اتفاقی مثبت تلقی کرده و ناهماهنگی کلیه تیم و گل زودهنگام و بد موقع تیم ذوب آهن را از جمله دلایل تساوی پرسپولیس برشمرده‌اند.

مهمان بودیم نه میزبان

همچنین گروهی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس با اشاره به عدم حضور این تیم در تهران و برگزاری میزبانی‌اش در استادیوم آزادی این موضوع را یک نقص بزرگ در برگزاری مسابقات لیگ برتر بیست و چهارم برای تیم پرسپولیس ارزیابی کرده و معتقد بودند که اگر این تیم در تهران و پیش چشم بیش از ۵۰ هزار هوادارش به میدان می‌رفت قطعاً شرایط سخت‌تری را برای ذوب آهن رقم می‌زد.

چرا پیشکسوتان پرسپولیس از گاریدو حمایت کردند؟

تمام‌کننده نداشتیم

نبود گلزن تمام عیار و تمام کننده در نوک خط حمله نیز یکدیگر از مواردی بود که کارشناسان پرسپولیسی در طول ۴۸ ساعت گذشته از زمان پایان این دیدار درباره آن صحبت کرده و معتقد بودند پرسپولیس باید یا بازیکنی داشته باشد که در مقابل دروازه توپ‌های ارسالی از خط هافک را به گل تبدیل کند یا علیپور و آل کثیر بیشتر تمرین کنند.

به گاریدو زمان بدهیم

اما از همه مهمتر حمایت همه جانبه پیشکسوتان از گاریدو سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس بود که کارشناسان قدیمی این تیم معتقدند با توجه به شرایط کلی تیم پرسپولیس و از دست دادن تعدادی از مهره‌های ثابت فصل گذشته و اضافه شدن تعداد زیادی بازیکن تازه وارد عملکرد کلی تیم پرسپولیس مطلوب بوده و قطعاً در ادامه و در بازی‌های بعد رو به رشد هم خواهد بود.

ناگفته نماند؛ تیم پرسپولیس در چهارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر باید پنجشنبه این هفته اول شهریور در تبریز به مصاف تیم تراکتور برود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا