ورزش

ماشاریپوف و رونالدو؛ تقابلی از جنس عشق و انتقام

ماشاریپوف و رونالدو؛ تقابلی از جنس عشق و انتقام

قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا ظهر امروز در حالی انجام شد که تیم استقلال حریفان خود را در این مسابقات شناخت و یکی از جذاب ترین حریفان این تیم، النصر عربستان است که از حضور کریستیانو رونالدویی سود می‌برد که برنده ۵ توپ طلای فوتبال جهان شده و می‌توان گفت حضور این بازیکن در رقابت‌های آسیایی، هیجان آن را چند برابر خواهد کرد، همان طور که در سال گذشته، تقابل تیم پرسپولیس و تیم النصر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مردم زیادی را برای دیدن ستاره پرتغالی به خیابان‌های تهران کشاند.

اما یکی دیگر از جذابیت‌های دیدار تیم استقلال مقابل تیم النصر عربستان، تقابل جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی است. ماشاریپوف ازبکستانی در حالی از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ تحت قرارداد تیم النصر عربستان بود که شماره ۷ این تیم را به تن می‌کرد و یکی از ستارگان بی چون و چرای آن روزهای تیم النصر نامیده می‌شد. اما زمانی که رونالدو به این تیم پیوست، ماشاریپوف ازبکستانی از روی احترام پیراهن شماره ۷ را تقدیم ستاره پرتغالی کرد و خودش پیراهن شماره ۷۷ را پوشید تا این دو ستاره بازی در کنار هم را تجربه کنند. نکته جالب همبازی بودن ماشاریپوف و رونالدو در این بود که ماشاریپوف کریس رونالدو را الگوی ورزشی خود می‌دانست و همه جا اعلام می‌کرد رونالدو بازیکن مورد علاقه او است.

پس از مدتی همبازی بودن ماشاریپوف و رونالدو، بازیکن ازبکستانی با مدیران تیم النصر عربستان به مشکل خورد و از این تیم جدا شد و به تیم پانسرایکوس یونان پیوست. تقابل ماشاریپوف و رونالدو از جهاتی می‌تواند هم برای هواداران و هم برای ماشاریپوف جذاب باشد.

برای هواداران، از این جهت که این دو بازیکن، هر دو شماره ۷ تیم النصر بوده اند و اینکه ماشاریپوف مقابل تیمی‌قرار خواهد گرفت که روزی در این تیم بازی می‌کرده و ستاره این تیم بوده است.

اما برای ماشاریپوف از جهتی جذاب است که روبروی الگوی ورزشی خود قرار خواهد گرفت و اثبات خود برای مدیرانی که با آنها به مشکل خورد تا از تیم النصر جدا شود.

گفتنی است در حالی که ستاره پرتغالی مقابل اسلوونی در مرحله یک‌ هشتم‌ نهایی یورو ۲۰۲۴ که یک ضربه پنالتی‌ را از دست داد و این موضوع در کنار اشک‌های او واکنش‌های زیادی را در پی داشت باعث شد تا ماشاریپوف، ستاره ازبکستانی استقلال خطاب به رونالدو بنویسد: «فوتبالیست‌های بزرگ شکست می‌خورند اما پادشاه خواهد ماند.»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا