ورزش

آقای کولینا دو ماه و نیم دیر آمدی/ با VAR به پرسپولیس می‌گوییم کت تن کیست!

آقای کولینا دو ماه و نیم دیر آمدی/ با VAR به پرسپولیس می‌گوییم کت تن کیست!

مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگوی کوتاه با خبرورزشی، در آستانه شروع دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر در قزوین درباره استقرار کمک داور ویدیویی در حاشیه این دیدار اظهار داشت:

سال گذشته اینقدر گلوی‌مان را پاره کردیم و گفتیم کمک داور ویدیویی بیاورید کسی گوشش بدهکار نشد. در نهایت هم با همین ترفند و در نبود کمک داور ویدیویی جام را به تیم نور چشمی‌شان دادند. حالا الان آقای کولینا را آوردند پای کار. خوشحالم که بازی استقلال را برای آقای کولینا پخش می‌کنند اما باید به ایشان بگوییم که دو ماه و نیم دیر آمدید جناب کولینا! آن روزی که استقلال در هفته آخر بازی داشت باید بازی‌ها را نگاه می‌کردید تا ببینید چطور با گل آفساید جام را تقدیم پرسپولیس کردند.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد:

اینقدر موضوع تابلو و ناجور بود که رئیس فدراسیون (مهدی تاج) هم از این بابت عذرخواهی کرد. هرچند که این عذرخواهی نوشداروی بعد از مرگ سهراب بود و به درد ما نمی‌خورد. آنچه در تاریخ ثبت می‌شود قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال در لیگ بیست و سوم است. در حالی که باید جای این دو تیم تغییر می‌کرد و ما قهرمان می‌شدیم. خدا می‌داند امسال چه برنامه‌ای برای تیم‌های لیگ برتری پیاده می‌شود!‌ امیدوارم آقای کولینا نظرش را درباره بازی آخر پرسپولیس در فصل قبل هم بگوید. اینقدر در این سال‌ها سر تیم استقلال را بریده‌اند که تعدادش از دستمان در رفته. ولی اگر واقعاً VAR در فصل جدید درست استفاده شود به پرسپولیسی‌ها می‌گوییم کت تن کیست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا