ورزش

غایبان استقلال در هفته اول/ غیبت عجیب ایمان سلیمی و علامت سوال هواداران

غایبان استقلال در هفته اول/ غیبت عجیب ایمان سلیمی و علامت سوال هواداران

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در حالی هفته اول لیگ بیست و چهارم به مصاف تیم شمس آذر قزوین می‌رود که چند غایب در لیست خود دارد که به معرفی آنها می‌پردازیم.

ایمان سلیمی‌

اولین غایب آبی‌ها مقابل تیم شمس آذر، ایمان سلیمی‌، مدافع بلند قامت این تیم است که به صورت رسمی اعلام نشده به چه دلیلی در لیست جواد نکونام برای بازی مقابل تیم شمس آذر قرار نگرفته و علامت سوالی در ذهن هواداران این تیم به وجود آورده است.

مهرداد محمدی

غایب بعدی استقلالی‌ها مهرداد محمدی است که با حکم کمیته انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

گوستاوو بلانکو

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال نیز به دلیل ثبت نشدن قراردادش در این دیدار غایب است.

ابوالفضل جلالی

ابوالفضل جلالی مدافع تیم استقلال که فصل گذشته به عنوان آقای پاس گل آبی‌ها، فصل را به پایان رساند نیز به دلیل مصدومیت از همراهی استقلالی‌ها محروم است.

ودران کیوسفکی

یکی دیگر از غایبان تیم استقلال، ودران کیوسفکی بوسنیایی است که گفته می‌شود بدون هماهنگی با سرمربی استقلال جذب شده و این باشگاه به دنبال فسخ با این بازیکن است و غیبت این بازیکن برای هواداران، کاملا قابل پیش بینی بوده است. نام او اصلا وارد لیست استقلال نشده است.

منتظر محمد

منتظر محمد عراقی که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم مس رفسنجان بازی کرد، پس از پایان فصل به تیم استقلال بازگشت، اما جواد نکونام اعلام کرد علاقه ای به بازی این بازیکن ندارد و این بازیکن را در لیست خروج قرار داده تا با تعامل، این بازیکن از جمع آبی پوشان جدا شود. اما طی اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده، منتظر محمد عراقی، علاقه ای به جدایی از استقلال ندارد و این باشگاه را وارد چالش جدیدی کرده است. امروز مشخص شد نام منتظر هم در لیست استقلال قرار ندارد. البته استقلال برای خارج کردن او از لیست، باید غرامت پرداخت کند.

آرتور کوین یامگا

غایب بعدی استقلالی‌ها، آرتور کوین یامگای دوست داشتنی است که با مصدومیت شدید از ناحیه چشم مواجه شد تا این مصدومیت، فوتبال او را تحت الشعاع خود قرار دهد و با وجود اینکه یامگا اعتقاد دارد می‌تواند فوتبال بازی کند، سرمربی استقلال علاقه ای به نگه داشتن این بازیکن ندارد و این بازیکن نیز از لیست استقلالی‌ها خارج شده است!

عباس شرفی، امیرحسین نیک پور و امیرمحمد مردی غایبان جوان

عباس شرفی، امیرحسین نیک پور و امیرمحمد مردی سه بازیکن جوان استقلال هستند که غیبت آنها در این دیدار قابل پیش بینی بود و می‌توان گفت احتمال حضور این بازیکنان، در ادامه فصل نسبت به سایر بازیکنان، کمتر باشد. از جمع جوانان جذب شده ضرغام سعداوی و بهرامی نژاد روی نیمکت استقلال هستند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا