ورزش

توضیح سعید دقیقی درباره بازگشت به تیم شمس آذر

توضیح سعید دقیقی درباره بازگشت به تیم شمس آذر

سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین پیش از دیدار امروز تیم خود برابر استقلال پستی منتشر کرد و در آن درباره دلیل بازگشتش به تیم قزوینی توضیح داد.

گفتنی است دقیقی پس از پایان لیگ بیست و سوم از تیم شمس آذر جدا شده و به تیم ملوان پیوسته بود که پس از گذشت چند روز و قبل از شروع لیگ بیست و چهارم از این تیم جدا شد و به تیم فصل گذشته خود بازگشت.

دقیقی در این پست نوشت: فوتبال برای من آمیخته از عشق و احساس است و احتمالا به همین دلیل همه تصمیماتم چه آنها که درست بوده اند و چه آنها که اشتباه… بیشتر در قاعده عشق و احساس گنجیده اند تا منطق و منفعت. اگرچه قصد داشتم بعد از رخدادهای چند وقت اخیر، نه صحبتی داشته باشم و نه حضور در تیم دیگری را تجربه کنم. اما واقعیت اینجاست که در زندگی من همیشه نه آرامش که گاهی بحران انگیزه کار و ورود بوده و حالا نگاه گذرایی به شهر و استان و خواسته های مردمانش کافی‌ست که دوباره با عشق و احساس تصمیم بگیرم و دوباره قدم به سازه نوپایی به نام شمس آذر بگذارم که متاسفانه شرایط خوبی ندارد. و شاید این تقدیر ماست که تیمی که در شرایط خوب و در جایگاه احترام با آن خداحافظی کردم حالا در شرایطی سخت منتظره سلام دوباره ماست. کار بسیار سخت و فرصت بسیار اندک است…. من با عشق و احساس بازگشتم و خواسته‌ام از شما هواداران این است که این تیم را با عشق و احساس حمایت کنید برای دوباره ساختن… برای شکست بحران‌ها…

توضیح سعید دقیقی درباره بازگشت به تیم شمس آذر

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا