ورزش

چطور ۱۶ پرسپولیسی در اراک به زمین رفتند/ هدف ویژه گاریدو در هفته اول

چطور ۱۶ پرسپولیسی در اراک به زمین رفتند/ هدف ویژه گاریدو در هفته اول

تیم پرسپولیس در شرایطی با ترکیب ۱۱ نفره اصلی خود مقابل تیم ذوب آهن در اراک به میدان رفت که این مسابقه اولین دیدار رسمی خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی در راس کادر فنی پرسپولیس بود.

گرچه پرسپولیس طی هفته‌های گذشته در اردوی ترکیه و سپس در تهران چند دیدار تدارکاتی برگزار کرده بود اما با اضافه شدن تعدادی بازیکن جدید ظرف روزهای گذشته به جمع نفرات پرسپولیس، گاریدو تلاش کرد تا ضمن حضور بازیکنانش در مصاف مقابل تیم ذوب آهن از نفرات جانشین بیشتری استفاده کند تا آنها را نیز در شرایط مسابقه رسمی و جدی بسنجد .

گاریدو در نیمه دوم با همان ترکیب نیمه اول تیمش را به زمین فرستاد اما از دقیقه ۵۹ دست به تعویض‌ زد. حضور اوستون اورونوف در دقیقه ۵۹ و سپس یعقوب براجعه و محمد خدابنده‌لو در دقیقه ۷۸ و سپس حضور ابوالفضل بابایی و مرتضی پورعلی گنجی از دقیقه ۸۷ تعداد تعویض‌های پرسپولیس را به عدد ۵ رساند تا گاریدو در اولین دیدار رسمی تیمش به عنوان سرمربی ۱۶ بازیکنش را در قالب یک مسابقه رسمی ببیند.

با توجه به دیدارهای سنگین و سخت پیش روی پرسپولیس در هفته‌های آینده قطعاً این مربی قصد دارد هرچه سریعتر ترکیب اصلی و نفرات برگزیده‌اش را بشناسد تا در دیدار مقابل تیم‌هایی مثل تراکتور، فولاد و در نهایت استقلال در هفته ششم از آنها استفاده کند .

یادآور می‌شود؛ تیم پرسپولیس روز پنجشنبه هفته آینده اول شهریور و در شهر تبریز باید به مصاف تیم تراکتور یکی از مدعیان این فصل لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی برود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا