ورزش

فداکاری دوباره استقلالی‌ها؛ بلانکو باز هم از هفته هشتم می‌آید؟

فداکاری دوباره استقلالی‌ها؛ بلانکو باز هم از هفته هشتم می‌آید؟

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال که در دیدارهای تدارکاتی اخیر یکی از آماده‌ترین نفرات نکونام بود با عبور مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال از سقف تعیین شده، قراردادش ثبت نشده و سازمان لیگ کارت بازی‌اش را صادر نکرد!

این مشکل فصل گذشته نیز برای این بازیکن آرژانتینی اتفاق افتاد و او مجبور شد ضمن تمرین با تیم تا هفته هفتم از جمع استقلالی‌ها و در مسابقات لیگ برتر دور بماند. سرانجام با فداکاری تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله روزبه چشمی یا امیر ارسلان مطهری – بازیکن وقت استقلال – که از قرارداد خود مبالغی را کم کردند، سقف تعیین شده برای هزینه باشگاه استقلال به شکلی تغییر کرد که سازمان لیگ قرارداد او را ثبت و در نهایت این بازیکن آرژانتینی از هفته هشتم و دیدار مقابل آلومینیوم اراک به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شد. دیداری که با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید و تک گل آبی پوشان در آن دیدار را آرمان رمضانی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند. در آن مسابقه بلانکو در دقیقه ۵۹ به جای آرمان رمضانی وارد زمین شده بود.

پس از آن مسابقه و در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته نهم بلانکو در دقیقه ۶۴ به جای آرمان رمضانی به میدان رفت و در نهایت استقلال بازی را با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل این تیم قزوینی به پایان رساند و در ادامه این فوتبالیست به یکی از بازیکنان فیکس استقلال تبدیل شد.

با توجه به وضعیت فعلی و احتمال خروج دو یا سه بازیکن از لیست استقلال برای کم شدن سقف هزینه‌های انجام شده برای بازیکنان این فصل، شاید باز هم لازم شود یکی دو تن از بازیکنان این تیم با فداکاری شرایطی ایجاد کنند که قرارداد امثال بلانکو ثبت شود!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا