ورزش

قرعه احتمالی سخت برای استقلال در لیگ نخبگان آسیا

قرعه احتمالی سخت برای استقلال در لیگ نخبگان آسیا

قرعه کشی مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه ۲۶ مرداد توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC انجام خواهد شد و تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس در لیگ نخبگان و تراکتور و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را خواهند شناخت.

طبق سید بندی اعلام شده از سوی AFC، استقلال در سید دوم قرار دارد و با توجه به اینکه تیم‌های یک کشور نمی‌توانند با هم مسابقه دهند، دیدار استقلال و الهلال عربستان قطعی شده و امروز هم تکلیف برنده پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بین دو تیم الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات مشخص خواهد شد. در صورتی که یاران سردار آزمون در تیم شباب الاهلی بتوانند حریف قدرتمند قطری خود را شکست دهند و با توجه به اینکه تیم العین امارات هم در سید یک قرار دارد و نمی‌تواند با شباب الاهلی رو در رو شود، مصاف استقلال و العین (قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته) قطعی خواهد شد.

اگر شباب الاهلی پیروز مرحله پلی‌آف شود، کار استقلال در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا سخت خواهد شد و شاگردان جواد نکونام باید به مصاف دو غول آسیا یعنی الهلال عربستان و العین امارات بروند که در صورت پیروزی برابر این دو حریف دست به کار بزرگی خواهند زد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا