ورزش

کریستیانو رونالدو سرمربی بسیار بزرگی خواهد شد!

کریستیانو رونالدو سرمربی بسیار بزرگی خواهد شد!

هیچ تاریخی برای بازنشستگی کریستیانو رونالدو تعیین نشده و این فوق‌ستاره پرتغالی در ۳۹ سالگی همچنان با قدرت و آمادگی بدنی باورنکردنی پیش می‌رود. او فصل گذشته ۵۰ گل برای النصر عربستان سعودی به ثمر رساند و ششمین حضورش در رقابت‌های یورو را نیز به تازگی به پایان رساند.

لوئیس ساها، هم‌تیمی سابق CR7 در منچستریونایتد به او توصیه کرده که بعد از بازنشستگی حتما به سوی مربیگری برود. این مرد فرانسوی در مورد اینکه چرا رونالدو یک سرمربی بزرگ خواهد شد به CSDB.gg گفت: «کریستیانو رونالدو توانایی این را دارد که یک مربی بسیار موفق باشد، ما انرژی و اشتیاق او را دیده‌ایم. او اشتیاق دیگو سیمئونه و اعتبار زین‌الدین زیدان را دارد. این ترکیب به علاوه تمام تجربیات او از کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو، کارلو آنچلوتی و همچنین سر الکس فرگوسن، دانشی برای او به ارمغان آورده که دیوانه‌کننده است. نه فقط فوتبال، بلکه نحوه رفتار و میزان تلاش برای رسیدن به اهداف، او می‌تواند یک مربی یا یک رئیس باشگاه باشد. کاری که او انجام داده تحسین‌برانگیز است، او انسانی است که مانند هر کسی اشتباه می‌کند، اما هرگز از سختکوشی و تلاش دست برنداشته است.»

رونالدو آنقدر در دوران حرفه‌ای خود درآمد کسب کرده که نیازی به حرفه مربیگری برای امرار معاش نداشته باشد. ساها در این مورد افزود: «کریستیانو رونالدو هر چیزی را که باید ثابت کند ثابت کرده است، او هیچ اجباری برای انجام هیچ کار دیگری ندارد و همه کارها را قبلا انجام داده. او بهترین سفیر ورزش است، هیچ ورزشکاری را در دنیا ندیدم که به اندازه او فداکاری کرده باشد. برخی او را وسواسی یا دیوانه خطاب می‌کنند، اما او بزرگترین کسی است که تا به حال این کارها را انجام داده. من به او به شدت احترام می‌گذارم و نه فقط به این دلیل که با او بازی کردم، به خاطر تمام کارهایی که در فوتبال انجام داده، مهم نیست که او در نهایت کجا بازنشسته شود.»

بیشتر بخوانید: 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا