ورزش

پشت پرده جدا نشدن یک گلر از تراکتور؛ پای بیرانوند و پرسپولیس در میان است!

پشت پرده جدا نشدن یک گلر از تراکتور؛ پای بیرانوند و پرسپولیس در میان است!

به گزارش خبرورزشی، یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی مربوط به جدایی بیرانوند از پرسپولیس و رفتنش به تراکتور بود. گلر شماره یک تیم ملی در حالی راهی تراکتور شد که حسین پورحمیدی فصل قبل درون دروازه این تیم قرار می گرفت. پورحمیدی در فصل گذشته دروازه‌بان اصلی تراکتور بود و در مجموع نمایش‌های خوبی داشت و حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد.

اما وقتی بیرانوند و پورحمیدی در یک تیم باشند قطعا بیرانوند دروازه‌بان اصلی است و پورحمیدی به نیمکت منتقل خواهد شد. از همین رو پورحمیدی طی هفته های گذشته بارها درخواست جدایی داده ولی مورد قبول مدیران تراکتور واقع نشده است. اما دلیل اصلی که مدیران تراکتور به خاطر آن اجازه جدایی به پورحمیدی را نمی دهند، مربوط به داستان شکایت پرسپولیس و بیرانوند از هم است.

هنوز رای پرونده در این خصوص صادر نشده ولی مدیران باشگاه تراکتور نگران هستند که ممکن است بیرانوند با محرومیت مواجه شود. هرچند خود علیرضا و باشگاه تراکتور معتقدند مرتکب تخلفی نشدند، ولی باشگاه پرسپولیس خودش را در این پرونده محق می داند.

تراکتور به خاطر تردید در رای مربوط به پرونده بیرانوند اجازه جدایی به پورحمیدی را نمی دهد چون در صورت محرومیت بیرانوند، نیاز به یک گلر خوب برای قرار گرفتن درون دروازه این تیم حس خواهد شد. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا