ورزش

عجیب اما واقعی؛ پرنده‌ای که با درد شدید کلیه در المپیک شرکت کرد/ قهرمان یازدهم شد! +عکس

عجیب اما واقعی؛ پرنده‌ای که با درد شدید کلیه در المپیک شرکت کرد/ قهرمان یازدهم شد! +عکس

جانمارکو تامبری که در المپیک توکیو ۲۰۲۰ مدال طلا گرفته بود، چند ساعت قبل از مسابقه فینال پرش ارتفاع در پاریس ۲۰۲۴ دو مرتبه خون بالا آورد و کارش به بیمارستان کشید. مشخص شد که تامبری از سنگ کلیه رنج می‌برد اما او با انتشار تصویری در اینستاگرام قول داد که در فینال شرکت کند و واقعا هم این کار را کرد.

او روز گذشته در اینستاگرام خود نوشت: «۱۰ ساعت گذشته و درد کلیه هنوز از بین نرفته است. دردی که امروز صبح احساس کردم با اینکه خیلی شدید است اما در مقایسه با آنچه در درونم احساس می‌کنم چیزی نیست. بعد از دو بار خون استفراغ کردن به سرعت به اورژانس منتقل شدم. آزمایش‌های بیشتری انجام می‌دهم تا ببینم چه خبر است، شما را از همه چیز مطلع خواهم کرد زیرا با پیام‌های زیادی که دریافت می‌کنم و عشقی که به من نشان می‌دهید، کمترین کاری که از من برمی‌آید پاسخ دادن است. هر چیزی را برای امروز تصور می‌کردم به جز چنین کابوسی…»

این ورزشکار محبوب چند ساعت بعد عکسی با لباس المپیک و بند به دور گردنش منتشر کرد و نوشت: «من آنجا خواهم بود!» جانمارکو یک پرش ۲.۲۲ متری را تکمیل کرد اما نتوانست ۲.۲۷ متر را تکمیل کند و از رقابت خارج شد و در نهایت رتبه یازدهم را از آن خود کرد.

پیش از این، تامبری به دلیل گم کردن حلقه ازدواجش هنگام حمل پرچم تیم ملی ایتالیا در افتتاحیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ تیتر اخبار را به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: اشتیاق ورزشکار ایتالیایی در المپیک کار دستش داد/ پیشنهاد ازدواج مجدد پس از گم کردن حلقه ازدواج +عکس

عجیب اما واقعی؛ پرنده‌ای که با درد شدید کلیه در المپیک شرکت کرد/ قهرمان یازدهم شد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا