ورزش

دو وزیر ورزش در کابینه دکتر پزشکیان!

دو وزیر ورزش در کابینه دکتر پزشکیان!

به گزارش خبرورزشی، از حوالی ساعت ۱۸ امروز گمانه زنی پیرامون انتخاب اعضای کابینه دکتر مسعود پزشکیان در فضای مجازی به اوج خود رسید و فهرستی هم به عنوان «لیست  کابینه» منتشر شد.

طبق قانون رییس جمهور منتخب حداکثر باید تا روز دوشنبه ۲۲ مرداد، لیست پیشنهادی کابینه خود را برای رای اعتماد تقدیم مجلس کند اما در فضای مجازی شایعه شده مسعود پزشکیان این فهرست را فردا، یکشنبه ۲۱ مرداد، لیست کابینه را ارائه خواهد کرد.

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رییسه مجلس نیز امروز اعلام کرد لیست کابینه پیشنهادی صبح فردا به مجلس می‌رسد و نمایندگان مجلس از شنبه آینده بررسی صلاحیت نامزدهای عضویت در کابینه مسعود پزشکیان را آغاز می‌کنند.

ساعتی پیش لیستی در رسانه های سیاسی دست به دست شد که گفته می‌شود لیست کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان است.

اگر این لیست درست باشد و در دقیقه ۹۰ چیزی عوض نشود، دو وزیر ورزش در کابینه دکتر پزشکیان به مجلس معرفی خواهند شد! سید رضا صالحی امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک که در دولت حسن روحانی برای چند ماه وظیفه سرپرستی وزارت ورزش را نیز بر عهده داشت، در این لیست به عنوان کاندیدای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مطرح شده است. صالحی امیری در دوران ریاست کمیته ملی المپیک عملکرد خیره کننده ای در ورزش ایران داشت و یکی از چهره های محبوب ورزشکاران و جامعه ورزش است. از طرف دیگر، از احمد دنیا مالی رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی کشورمان نیز به عنوان وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان در فهرست مذکور نام برده شده است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا دقیقاً همین لیست به مجلس ارائه خواهد شد یا تغییراتی در آن رخ می‌دهد؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا