ورزش

ستاره فوتبال گرجستان در لیست خرید لیورپول

ستاره فوتبال گرجستان در لیست خرید لیورپول

گیورگی مامارداشویلی با عملکرد فوق‌العاده‌ای که برای گرجستان در یورو ۲۰۲۴ داشت، طرفداران زیادی پیدا کرده و به نظر می‌رسد مقصد آینده او لیگ برتر باشد. نیوکاسل یونایتد برای به دست آوردن او تمایل بسیار زیادی نشان داد اما نتوانست موافقت او را جلب کند. عربستان سعودی نیز به خرید او ابراز علاقه کرده بود، اما این دروازه‌بان ۲۳ ساله فقط مشتاق انتقال به یک باشگاه بزرگ است.

اخیراً گفته شده که لیورپول می‌تواند مامارداشویلی را به عنوان جایگزین نهایی آلیسون بکر به خدمت بگیرد و سپس او را قرض دهد. فابریتزیو رومانو هم عنوان کرد که مامارداشویلی از این ایده خوشش آمده و لیورپول می‌تواند قراردادی با قیمت حدود ۳۰ میلیون یورو برای او پیشنهاد بدهد و حالا قرمزها باید تصمیم بگیرند که آیا مایل به چنین انتقالی هستند یا نه.

لیورپول امیدوار است که جایگزینی برای آلیسون ۳۱ ساله داشته باشد و با توجه به اینکه سه سال از قراردادش باقی مانده، او را به این زودی از دست نخواهند داد. از نظر مالی منطقی است که آلیسون را تابستان آینده بفروشند و مامارداشویلی را آن زمان جایگزین او کنند. در عین حال نگه داشتن آلیسون تا انتهای قراردادش نیز قابل درک است.

بیشتر بخوانید: عربستانی‌ها باز هم روی دست اروپایی‌ها بلند شدند

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا