ورزش

پرسپولیس با ۲۸ نفر رفت، با ۳۱ نفر برگشت

پرسپولیس با ۲۸ نفر رفت، با ۳۱ نفر برگشت

به گزارش خبرورزشی، کاروان پرسپولیس روز ۸ مرداد برای برگزاری اردویی ۱۰ روزه راهی ترکیه شد. در این سفر ۲۸ بازیکن پرسپولیس را همراهی کردند و عرفان ملاپور هم که به تازگی به پرسپولیس ملحق شده یک روز پس از سفر پرسپولیسی‌ها به اردو اضافه شد تا تعداد بازیکنان به ۲۹ نفر برسد.

اما در ادامه مسیر دو بازیکن دیگر نیز به اردوی پرسپولیس اضافه شدند. اوستون اورونوف که از المپیک فرانسه برگشت و الکسی گوندوز نیز به عنوان یک بازیکن ملی پوش جذب شد تا کاروان پرسپولیس که با ۲۸ نفر راهی اردو شده بود با ۳۱ نفر به تهران برگردد.

لیست بازیکنان حاضر در ترکیه به این شرح بودند: الکسی گوندوز، مهرشاد اسدی، امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، وحید امیری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، عیسی آل کثیر، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، ایوب العملود، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، علیرضا عنایت زاده، عرفان نجاری، علیرضا خدادادی، سهیل صحرایی، عرفان ملاپور، محمد مهدی احمدی، محمد بادپا، ابوالفضل بابایی، یعقوب براجعه، حسین حاجی زاده، سمیر حبوباتی و اوستون اورونوف.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا