ورزش

جیب‌برها به کمک تیم آرسنال می‌روند!/ آرتتا باز هم دست به اقدامات عجیب زد!

جیب‌برها به کمک تیم آرسنال می‌روند!/ آرتتا باز هم دست به اقدامات عجیب زد!

میکل آرتتا به استفاده از تاکتیک‌های غیرعادی برای ایجاد انگیزه در بازیکنانش شهرت دارد. سرمربی توپچی‌ها قبلاً یک درخت زیتون و لامپ را به جلسه تیمی آورده بود، و حتی سرپرستی سگی به نام «وین» (به معنی پیروزی) را به عهده گرفت و او را به زمین تمرین می‌آورد. این بار هم طبق گزارش نشریه اتلتیک، از جیب‌برهای حرفه‌ای برای ارسال پیام استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، آرتتا هنگام صرف شام با اعضای تیم، جیب‌برها را به اتاق دعوت کرد و به آنها گفت که روی این تیم کار کنند. سرمربی اسپانیایی بعد از صرف غذا از جایش بلند شد و از بازیکنان خواست که جیب‌های خود را خالی کنند. بسیاری از آنها متوجه شدند که اشیای با ارزشی که در جیب داشتند گم شده. آرتتا از این شیرین‌کاری استفاده کرد تا به بازیکنانش آموزش دهد که باید همیشه و در همه حال هوشیار باشند.

آرتتا اکنون برای پنجمین فصل حضورش در آرسنال آماده می‌شود و بار دیگر قصد دارد منچسترسیتی را در صدر جدول لیگ برتر به چالش بکشد. توپچی‌ها فصل گذشته با دو امتیاز کمتر از مردان پپ گواردیولا لیگ را به پایان رساندند. آنها روز یکشنبه در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل خود به مصاف لیون می‌روند و سپس آخر همان هفته در بازی افتتاحیه لیگ برتر با وولوز بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد ۶ برابری باشگاه اسپانیایی/ سیتی ستاره‌اش را می‌فروشد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا