ورزش

بارسا از جذب ستاره یورو ناامید نشده/ این شانس دوبار در خانه‌ات را نخواهد زد…

بارسا از جذب ستاره یورو ناامید نشده/ این شانس دوبار در خانه‌ات را نخواهد زد…

بارسلونا با قراردادی ۵۵ میلیون یورویی به علاوه ۷ میلیون یورو با لایپزیش به توافق رسیده و این هفته دنی اولمو را به خدمت خواهد گرفت و برنده یورو ۲۰۲۴ به بارسلونا سفر کرده تا آزمایشات پزشکی را انجام دهد.

در این میان، منابع خبری پایتخت کاتالونیا بر این باورند که بارسلونا هنوز به توافق با نیکو ویلیامز امید دارد، با اینکه این ستاره در تمرینات اتلتیکو بیلبائو حاضر شده و به نظر می‌رسد که در این باشگاه برای یک فصل دیگر خواهد ماند. اما تا زمانی که ویلیامز به پیشنهاد بارسا پاسخ قطعی ندهد، آنها این معامله را رد نخواهند کرد. طبق گزارش اسپورت، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا، مذاکرات را از عهده دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، خارج کرده تا خود مسئولیت مذاکرات را بر عهده بگیرد.

او به ویلیامز یادآوری می‌کند که شانس امضای قرارداد با بارسلونا همیشه دوبار به دست نمی‌آید. لاپورتا در تابستان امسال به جذب ویلیامز اصرار داشت و تلاش زیادی هم کرد، اما این بازیکن ۲۲ ساله قصد ندارد که اتلتیکو را با خصومت و درگیری ترک کند.

اطلاعاتی که از بارسلونا به دست می‌آید نشان می‌دهد که این باشگاه می‌تواند چندین معامله را در این تابستان انجام دهد تا به سقف دستمزد بازگردد. با این حال، چندین ماه است که وضعیت آنها تغییر نکرده و به نظر می‌رسد که پرداخت بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی قرارداد ویلیامز همزمان با خرید اولمو کاری سخت و دشوار برای باشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: بارسلونا به هدفش رسید/ شماره پیراهن ستاره جدید هم مشخص شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا