ورزش

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ گاندوها پیگیر وضعیت ۲ ستاره سرخ/ می‌خواهم مشکل اصلی استقلال را کشف کنم!

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ گاندوها پیگیر وضعیت ۲ ستاره سرخ/ می‌خواهم مشکل اصلی استقلال را کشف کنم!

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۴۰ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

“گاندوها پیگیر وضعیت دو ستاره پرسپولیس

در صفحه پرسپولیس می خوانید: «مربیان ذوب آهن اصفهان این روزها پیگیر وضعیت دو ستاره خارجی پرسپولیس هستند تا بدانند در بازی هفته اول فیکس هستند یا روی نیمکت؟!

گولسیانی که به شکلی جالب در لیست نهایی تیم ملی گرجستان برای یورو ۲۰۲۴ قرار داشت، با این تیم در آلمان به میدان رفت و به خصوص در بازی با پرتغال نمایش خوبی را ارائه کرد و به شکلی دور از انتظار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. اورونوف نیز به عنوان سهمیه بزرگسال تیم المپیک ازبکستان راهی پاریس شد تا در این تورنمنت ویژه به میدان برود. البته او همچون گولسیانی توفیق نداشت و خیلی زود با این رقابتها وداع کرد…»

زوج رؤیایی فرشاد و علیپور، سرمربی اسپانیایی را به وجد آورد

باز هم خبری در مورد پرسپولیس: «اخبار واصله حکایت از آن دارد که زوج فرشاد احمدزاده و علی علیپور، حسابی سرمربی اسپانیایی پرسپولیس را به وجد آورده است. فرشاد و علیپور شاگردان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و سابق پرسپولیس هم به شمار می روند که بار دیگر در این تیم جمع شده اند.

احمدزاده و علیپور توانسته اند به عنوان هافبک و مهاجم پرسپولیس زوج ایده آلی را تشکیل دهند و با توجه به سابقه بازی در کنار یکدیگر از هماهنگی بالایی نیز برخوردارند.»

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ گاندوها پیگیر وضعیت ۲ ستاره سرخ/ می‌خواهم مشکل اصلی استقلال را کشف کنم!

وضعیت بمب سابق در تیم جدید گاریدو

دوباره پرسپولیس و بازهم نقل و انتقالات، «یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبرداد که احتمال جدایی سعید صادقی در نیم فصل وجود دارد. این بازیکن در شرایطی تا اینجای تمرینات پیش فصل را از دست داده که زمان چندانی به شروع فصل تازه باقی نمانده و در حالی که پرسپولیس برای پست وینگر فرشاد احمدزاده را جذب کرده و یاسین سلمانی نیز در دسترس است. اوستون اورونوف هم می تواند پس از رفع خستگی به تمرینات و ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه شود و امید عالیشاه نیز قادر است در سمت راست و چپ خط میانی به تیمش کمک کند.»

طرفداران استقلال چشم انتظار کاکوتا

در صفحه استقلال می خوانید : «هواداران استقلال در طول هفته‌های اخیر بارها و بارها درباره بودن یک هافبک بازی‌ساز در میانه زمین به کادر فنی و باشگاه هشدار داده‌اند . در شرایطی که شرط نقل و انتقال خارجی بازیکن فرانسوی آفریقایی الاصل استقلال قبولی در تست ایفمارک عنوان شده این بازیکن هنوز به ایفمارک نرفته و در طرف مقابل استقلالی‌ها هستند که خیلی دوست دارند او هرچه سریع‌تر در کشور حضور پیدا کرده و از این حیث تحت تست‌های پزشکی قرار بگیرد.

گزارش‌های چند روز گذشته درباره وضعیت جسمانی این بازیکن مشخص می‌کرد که او در طول سال‌های گذشته ظرف بیش از یک دهه فوتبال بازی کردن در سطح اول اروپا دچار مصدومیت‌های متعدد و مختلف در بخش‌های مچ پا، زانو، ساق، عضلات ران، همسترینگ و مسائلی از این دست شده است. بنابراین کادر فنی استقلال شرط عقد قرارداد با این بازیکن را قبولی در تست ایفمارک و تست ورزشی و پزشکی قرار داده است.»

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ گاندوها پیگیر وضعیت ۲ ستاره سرخ/ می‌خواهم مشکل اصلی استقلال را کشف کنم!

جواد قراب: بدانم مشکل از کجاست به رسانه ها می گویم!

جواد قراب بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات و انتخاب مدیریت جدید برای این باشگاه، امور اقتصادی و مسائل مربوط به درآمدزایی برای این تیم در فصل آینده، همچنین قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم صحبت‌ کرد…

* همین که استقلال توانست برای خودش مدیر داشته باشد خیلی خوب است. در طول سال گذشته بعد از جابجایی‌های متعدد در کادر مدیریتی باشگاه استقلال شرایط خوبی در این باشگاه حاکم نبود.

* متاسفانه همه چیز پشت پرده اتفاق می‌افتد و هیچکس این قضایا را گردن نمی‌گیرد. آنهایی هم که کنار می‌روند با اینکه می‌دانند مشکل از کجاست ولی بنابر صلاح دید و اتفاقات پشت پرده نمی‌توانند این مسائل را رو کنند و یا نمی‌خواهند بگویند. شاید این فکر را می‌کنند که بخواهند روزی برگردند.

* می‌خواهم این را بگویم که در وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال شرایط اصلاً در طول یک سال و خورده‌ای قبل خوب نبود. هر کسی می‌آمد تا می‌خواست جان بگیرد و جای پای خودش را سفت کند او را کنار می‌زدند.

* من فکر می‌کردم علی خطیر حالا حالاها به عنوان مدیر در باشگاه استقلال بماند. باید دید مشکل از کجاست. من قطعاً اگر بدانم بدون تعارف با کسی این مسائل را در رسانه ها عنوان می‌کنم.

* ما تا امروز سمیعی را در چنین جایگاهی ندیده‌ایم. او هرچه بوده تا امروز معاون حقوقی یا معاون اجرایی باشگاه بوده باید دید آیا این توانایی را دارد یا نه.

* تا الان که وضعیت مالی باشگاه بد نبوده و هر بازیکن خارجی یا داخلی را خواستند گرفتند و یا بازیکنان مورد نظر نکونام را تمدید کردند.

* فکر می‌کنم این حق استقلال و هوادارانش باشد که این فصل قهرمان شوند. ما فصل قبل هم با اختلاف خیلی کم و آن اشتباهات در بحث داوری در هفته پایانی قهرمانی را دادیم. باید این فصل جبران کنیم.

*  ما تا هفته ششم حریف گردن کلفتی پیش روی تیم مان نمی‌بینیم. این می‌تواند فرصت خوبی باشد تا بتوانیم امتیازات مطلوب را بگیریم و از این ۵ هفته حداکثر امتیاز را برای خودمان ذخیره کنیم.

* حرف درباره وضعیت فوتبال و نداشتن کمک داور ویدیویی همچنین استادیوم آزادی که آن را درست در حساس‌ترین ماه سال زیر بازسازی می‌برند خنده‌دار است. ظاهراً هیچ عزمی برای از بین بردن این مشکلات وجود ندارد و همه می‌خواهند اوضاع به همین شکل باقی بماند.

پرسپولیس با ۷ تغییر بزرگ استارت می‌زند

یادداشتی در مورد پرسپولیس، «پرسپولیس فصل جدید را با چند تغییر عمده نسبت به فصل گذشته آغاز می‌کند که مهم‌ترین این تغییرات مربوط به دفاع چپ و راست این تیم می‌شود. سرخپوشان در آستانه توافق با سولت ناگی مجارستانی هستند تا او را جانشین عبدالکریم حسن کنند. در سمت راست هم که حضور ایوب العملود قطعی است و در مرکز قلب دفاعی گاریدو مصائب شیرینی را برای استفاده از کنعانی‌زادگان، پورعلی‌گنجی یا گولسیانی دارد هرچند گفته می‌شود فرشاد فرجی هم مقابل الاهلی بحرین بد کار نکرد اما این بازی خیلی نمی‌تواند ملاک باشد. در مرکز میدان مربی اسپانیایی در شروع کار عالیشاه را ندارد اما می‌تواند از اورونوف، سروش، ریگی، احمدزاده، سلمانی و… استفاده کند. 

مسیر سخت

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت : «هدف از برگزاری یکسری بازی‌های دوستانه پرسپولیس و استقلال اصلاً مشخص نیست، همان‌طور که هدف از خرید بازیکنان جدید خیلی مشخص نیست اما آنچه مشخص است اینکه انگار قرار نیست پرسپولیس و استقلال در آسیا به جایی برسند و مثلاً راهی فینال شوند. در این دو تیم اکثر نفرات قبلی مانده‌اند و بازیکنان جدید هم به جز ۲ یا ۳ مورد چنگی به دل نمی‌زنند. به فرض اینکه الکسیس گندوز مثل بیرانوند باشد و رامین رضاییان مثل یامگا در استقلال بدرخشد، تازه قرمز و آبی چیزی شبیه تیم‌های پارسال خود می‌شوند.»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا