ورزش

سپاهان – الشباب؛ رونمایی از چهره جدید نماینده ایران و سردار آزمون

سپاهان – الشباب؛ رونمایی از چهره جدید نماینده ایران و سردار آزمون

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های فوتبالی، امروز و در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا رو در روی شباب الاهلی امارات قرار می‌گیرد.

سپاهان فصل گذشته را با قرارگیری در رده سوم جدول به پایان رساند و در جام حذفی توانست مقام قهرمانی را به دست آورد و چند بازیکن این تیم از جمله، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمدجواد حسین نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو از جمله مهم‌ترین بازیکنانی بودند که از جمع شاگردان «ژوزه مورایس» جدا شده‌اند.

جواد آقایی پور، صالح حردانی، حسین گودرزی، «وحدت هنانوف»، محمدامین حزباوی، محمدمهدی محبی و مهدی لیموچی نیز بازیکنان ورودی سپاهان هستند. سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی ۳ مدافع باتجربه سپاهان هستند که به دلیل محرومیت نمی‌توانند امروز تیم خود را همراهی کنند و مورایس باید از ترکیبی متفاوت نسبت به فصل قبل در خط دفاعی خود استفاده کند.

تیم شباب الاهلی از سال ۲۰۱۷ و با ادغام ۳ باشگاه اماراتی تأسیس شده است و تاکنون این تیم ۴ بار رو در روی تیم‌های ایرانی قرار گرفته که حاصل آن کسب دو پیروزی و دو تساوی برابر تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده مشهد بوده است.

سعید عزت اللهی و سردار دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی هستند که عزت اللهی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیست و سردار آزمون آماده است تا اولین بازی خود برای این تیم اماراتی را برابر باشگاه سابق خود و در ایران انجام دهد.

سپاهانی‌ها به تازگی از اردوی ترکیه بازگشته‌اند و مورایس امیدوار است تا شاگردانش بتوانند با حضور هواداران نتیجه قابل قبولی را در این بازی کسب کنند. عملکرد خوب کاوه رضایی در دیدارهای تدارکاتی باعث شده تا کادرفنی این تیم امید زیادی به درخشش این بازیکن داشته باشند.

هدایت هر دو تیم بر عهده مربیان پرتغالی است و «ژوزه مورایس» و «پائولو سوسا» باید رو در روی هم قرار گیرند. برنده این دیدار روز سه شنبه ۲۳ مرداد در قطر به مصاف الغرافه خواهد رفت که کار سپاهان برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ نخبگان بسیار سخت است. سپاهان تاکنون برابر اماراتی‌ها ۱۰ برد، ۶ مساوی و ۶ باخت کسب کرده است و این دیدار نخستین مصاف رو در روی دو تیم با یکدیگر است.

این بازی از ساعت ۱۹:۴۵ و با قضاوت «کیم جونگ هیوک» از کره جنوبی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا