نخستین اعزام بین‌المللی دختر موتورسوار ایران به مسابقات کاپ آسیا

نخستین اعزام بین‌المللی دختر موتورسوار ایران به مسابقات کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار ناظمی با بیان این که برای نخستین بار یک بانوی ایرانی به مسابقات موتور ریس کاپ آسیا اعزام می شود، گفت : در اسفند سال قبل و در جریان اجلاس کنفدراسیون آسیا در دوحه قطر با آقای «مکی» رئیس کنفدراسیون این قاره پیشنهاد حضور زنان موتورسوار ایران را مطرح کردم که خوشبختانه مورد تایید قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقه موتور ریس ویژه زنان شهریور سال جاری در شهر «ناخون چای سری» با حضور ۱۰ شرکت کننده برتر آسیا از فلیپین، تایلند، چین، نپال، سنگاپور، هند، چین تایپه، ژاپن، سری لانکا و ایران برگزار خواهد شد.

ناظمی ادامه داد: جای خوشحالی بسیار است که دختران قهرمان ایران فرصت بین المللی مهمی را برای اثبات توانایی های خود بدست آورده اند و به مسابقه کاپ آسیا تایلند اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی افزود: ایران یک سهمیه دارد و مسابقه انتخابی نفر اعزامی ایران مردادماه امسال در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار می شود.

مازیار ناظمی در پایان گفت: به فاصله چند روز از حضور قهرمان بانوی ایرانی در مسابقه کاپ آسیای تایلند، تیم ملی موتورکراس ایران با ترکیب کامل دختر و پسر در مسابقات جهانی موتور کراس ترکیه حضور پیدا خواهد کرد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل