انتقاد از عملکرد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات/ جدا شده‌ها ضرر کردند

انتقاد از عملکرد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات/ جدا شده‌ها ضرر کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و سوم توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند؛ پس از قهرمانی سرخ‌ها شرایط برای هواداران این باشگاه خوب پیش نرفت و تا به امروز جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی از این تیم قطعی شده و علیرضا بیرانوند هم به صورت یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد خود کرده است.

مدیران پرسپولیس هنوز از خرید جدیدی رونمایی نکرده اند و مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و عیسی آل کثیر قراردادهای خود را با این باشگاه تمدید کرده اند و محمدحسین کنعانی زادگان هم با صحبت با مدیران این باشگاه تصمیم گرفت تا به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت این تیم اظهار داشت: در نقل و انتقالات پرسپولیس تاکنون خیلی ضعیف عمل کرده است و باید دید تکلیف مدیریتی باشگاه چه می‌شود و آیا اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل به کار خود ادامه می‌دهند یا از پرسپولیس جدا می‌شوند و به نظرم پرسپولیس اکنون بلاتکلیف است.

بزرگترین حُسن سرمربی خارجی چیست؟

او ادامه داد: در روند انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس خیلی دیر تصمیم گیری شد و حالا که انتخاب شده باید با نظر گاریدو بازیکن جدید جذب تیم شود. مربی خارجی همان طور که حُسن دارد با معایبی نیز رو به رو است. بزرگترین حُسن انتخاب مربی خارجی برای یک تیم این است که او با اسم بازیکنان کاری ندارد و هر فردی که بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

مربیان خارجی به دنبال بهبود رزومه خود هستند

داداش زاده افزود: هر مربی خارجی به دنبال بهبود رزومه کاری خود است و خوشبختانه تا جایی که من با مربیان خارجی کار کرده ام آنها توجه‌ای به اخبار فضای مجازی ندارند. وظیفه ما پیشکسوتان این است که به گاریدو ابتدا تبریک و پس از آن خوش آمد بگوییم و امیدوارم که در پرسپولیس موفق شود.

هواداران و پیشکسوتان از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند

کارشناس فوتبال تصریح کرد: پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق می‌کند، این تیم در فصل جدید باید در ۳ جام لیگ برتر، لیگ نخبگان آسیا و جام حذفی با رقبای خود به رقابت بپردازد و مسلماً پیشکسوتان و هواداران از این تیم قهرمانی می‌خواهند و مدیران باید این موضوع را به گاریدو گوشزد کنند.

او خاطرنشان کرد: اینکه برخی‌ها می‌گویند که گاریدو در تیم‌هایی که هدایت آنها را بر عهده داشته ناموفق بوده باید دید آیا آن تیم‌ها در اندازه پرسپولیس بزرگ و محبوب بوده آمد و آیا بازیکنان مدنظر خود را در اختیار داشته است یا خیر؛ خیلی از مربیان در دنیا سُکان تیم‌های بزرگ را می‌گیرند و باید دید گاریدو از چه سیستمی در پرسپولیس استفاده می‌کند.

آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است اما…

داداش زاده در مورد جدایی چند تن از بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس گفت: از اینکه بازیکنان جدا شده مُهره های تأثیرگذار در پرسپولیس بوده اند، شکی در آن نیست اما باید به این موضوع توجه داشت که پرسپولیس تیمی است که باید آرزوی هر بازیکن باشد که در آن بازی کند ته اینکه برای حضور در این تیم منت بگذارد. هر بازیکنی که از پرسپولیس جدا شده ضرر کرده است.

۶۰، ۷۰ درصد از شاکله تیم حفظ شده است

او افزود: بالاخره بودجه پرسپولیس محدود است و نمی‌تواند تمام خواسته‌های بازیکنان را برآورده سازد. همین نفراتی که تاکنون در تیم مانده اند ۶۰ تا ۷۰ درصد شاکله اصلی پرسپولیس هستند و برای جایگزینی نفرات جدا شده با هماهنگی مربی باید بازیکنانی جذب شوند که به مراتب عملکرد بهتری از بازیکنان جدا شده داشته اند. جذب گلر و مدافع باید سریع‌تر رخ دهد تا تیم ضرر نکند.

داداش زاده عنوان کرد: پرسپولیس در فصل جدید کار سخت‌تری خواهد داشت، بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس جدا تیم‌های رقیب شده اند و تنها حُسن گاریدو این است که باتوجه به حضور در لیگ کشورهای منطقه به فضای فوتبال در آسیا شناخت دارد. هواداران و مدیران باید آستانه تحمل خود را افزایش دهند و به مربی جدید زمان دهند تا در تیم نتیجه بگیرد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل