پرتغال ۲ – ۱ چک/ کونسسائوی کوچک در دقیقه ۹۲ ناجی تیمش شد + فیلم

پرتغال ۲ – ۱ چک/ کونسسائوی کوچک در دقیقه ۹۲ ناجی تیمش شد + فیلم

آخرین دیدار دور نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ بین تیم‌های پرتغال و جمهوری چک برگزار شد که پرتغال موفق شد در شهر لایپزیش با نتیجه دو بر یک از سد حریفش عبور کند.

پرتغال در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه چک ایجاد کرده بود.  با این حال، در دقیقه ۶۲ لوکاس پروود با یک شوت تماشایی دروازه دیوگو کاستا، دروازه‌بان پرتغال را باز کرد تا شب گل‌های زیبا در یورو ۲۰۲۴ تکمیل شود.

تلاش همبازیان کریستیانو رونالدو برای رسیدن به گل تساوی خیلی زود نتیجه داد و در دقیقه ۶۹ اولین گل قرمزپوشان به ثمر رسید. ویتینیا ارسال بلند به تیر دو داشت که با ضربه سر نونو مندس همراه شد و دروازه‌بان موفق به مهار این توپ شد، اما به سرعت به پای رابین هراناک مدافع چک برخورد کرد و وارد دروازه شد تا با گل به خودی حساب کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۸۷ بازهم یک ارسال بلند روی دروازه چک با ضربه سر رونالدو همراه شد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه مقابل ژوتا افتاد و او دروازه را باز کرد، اما پس از بررسی وی‌ای آر مشخص شد رونالدو چند سانتی متر در آفساید بود و گل مردود شد.

اما در دقیقه ۹۲ کامبک پرتغال تکمیل شد و چیکو کونسسائو پسر سرجیو کونسسائو سرمربی پیشین پورتو، تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین دروازه چک را باز کرد تا پرتغال پرستاره جام را با برد آغاز کند.

به این ترتیب پرتغال و ترکیه تیم‌های سه امتیازی این گروه در هفته اول لقب گرفتند و چک و گرجستان علی رغم ارائه نمایش قابل قبول مقابل حریفانشان، بدون امتیاز ماندند.

منبع :خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل