اخبار روزاقتصاد

Chainlink و SOOHO.IO مشارکت استراتژیک دارایی های توکن شده و CBDC ها را برای رشد در آسیا هدف قرار می دهند.

Chainlink و SOOHO.IO مشارکت استراتژیک دارایی های توکن شده و CBDC ها را برای رشد در آسیا هدف قرار می دهند.

  • چین لینک با شرکت فین‌تک SOOHO.IO برای ساخت دارایی‌های توکن‌شده و CBDC در آسیا شریک شده است.
  • این مشارکت بر معرفی پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای چین (CCIP) به مؤسسات مالی کره‌ای متمرکز خواهد بود.

در مشارکت کلیدی دیگری، ارائه‌دهنده خدمات Oracle Chainlink شریک شده است. با شرکت فناوری مالی مبتنی بر بلاک چین Sohoo.io با هدف ساخت دارایی های توکن شده و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) در بازارهای ارز دیجیتال در حال ظهور آسیا مانند ژاپن، کره جنوبی و تایلند. Sohoo همچنین خدمات Chainlink Oracle را به عنوان بخشی از این مشارکت در طیف گسترده ای از محصولات موسسات مالی ادغام خواهد کرد.

زمینه‌های کلیدی همکاری شامل معرفی پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای چین (CCIP) برای مؤسسات مالی کره‌ای، استفاده از اثبات ذخیره چینلینک برای تأیید ذخایر تسویه پیش‌پرداخت شده، و ارائه ارزش خالص دارایی در زنجیره ( NAV) داده.

شرکت فین‌تک SOOHO.IO Inc. متخصص در راه‌حل‌های قابلیت همکاری دارایی‌های دیجیتال است و از زمان آغاز به کار در سال 2018، زیرساخت‌های مالی مبتنی بر بلاک چین را ایجاد کرده است. SOOHO.IO با بهره‌گیری از پروتکل زنجیره‌ای متقابل اختصاصی و فناوری امنیتی پیشرفته، کلیدی را معرفی کرده است. محصولاتی مانند «Touchstone»، یک پلت فرم قابلیت همکاری که برای مؤسسات مالی طراحی شده است تا خدمات بلاک چین را توسعه دهند. پارک جی سو، مدیر عامل Sooho.io، در مورد توسعه صحبت کرد:

Chainlink خود را به عنوان راه حل استاندارد صنعت برای موارد استفاده توکنیزاسیون تثبیت کرده است. از طریق این مشارکت استراتژیک، ما انتظار داریم که به طور گسترده با Chainlink در منطقه آسیا همکاری کنیم تا به نیازهای مؤسسات مالی و ایجاد راه حل های اساسی برای صنعت دارایی دیجیتال کمک کنیم.

مشارکت های زنجیره ای و یکپارچه سازی CCIP

پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای (CCIP) یک راه حل امن است که به کاربران امکان می دهد توکن ها را انتقال دهند، پیام ارسال کنند، و همچنین برنامه های کاربردی را در شبکه های مختلف بلاک چین توسعه دهند. Chainlink CCIP که سال گذشته در سال 2023 راه‌اندازی شد، دارای ویژگی‌های امنیتی قوی مانند محاسبات غیرمتمرکز اوراکل، شبکه مدیریت ریسک، و محاسبات غیرمتمرکز اوراکل است. طبق آخرین گزارش از Crypto News Flash، Chainlink CCIP در حال تبدیل شدن به یک راه حل استاندارد برای پروژه های Web3 است.

در یکی دیگر از توسعه‌های بزرگ، Soneium، یک بلاک چین لایه ۲ تازه راه‌اندازی شده توسط گروه سونی و Startale، Chainlink را به عنوان شریک راه‌اندازی اصلی خود انتخاب کرده است. این همکاری وضعیت Chainlink را به عنوان یک پلتفرم پیشرو غیرمتمرکز بلاک چین، گزارش شده Crypto News Flash.

از سوی دیگر، CCIP کاربردهای خود را در چندین صنعت، مانند صنعت راه حل های مالی، و همچنین برای توکن سازی دارایی های دنیای واقعی پیدا می کند. ظهور دارایی های دنیای واقعی توکن شده (RWA) چشم انداز مالی را متحول می کند و Chainlink این تحول را رهبری می کند. با افزایش تقاضا برای توکن‌سازی، زیرساخت غیرمتمرکز Chainlink باعث ایجاد نوآوری در موارد مختلف استفاده می‌شود. این شامل افزایش شفافیت در ETFها برای تسهیل نقل و انتقالات زنجیره ای برای دارایی های توکن شده، طبق CNF گزارش.

توکن LINK در 24 ساعت گذشته یک تغییر مثبت حاشیه ای را ثبت کرده است و با قیمت 10.72 دلار معامله می شود.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا