اخبار روزاقتصاد

Blockquare سومین استخر سرمایه گذاری DAO را با پروژه Rancho Altos راه اندازی کرد

Blockquare سومین استخر سرمایه گذاری DAO را با پروژه Rancho Altos راه اندازی کرد

  • Blocksquare سومین استخر DAO خود را راه‌اندازی کرده است که به دارندگان $BST اجازه می‌دهد در اولین کارخانه تقطیر تکیلا نمادین جهان، Rancho Altos، سرمایه‌گذاری کنند.
  • رانچو آلتوس تولید تکیلا را با توسعه پایدار املاک و مستغلات در جالیسکو، مکزیک ترکیب می‌کند.

Blocksquare سومین استخر سرمایه‌گذاری DAO خود را راه‌اندازی کرده است و به سرمایه‌گذاران فرصتی منحصربه‌فرد برای شرکت در اولین کارخانه تقطیر تکیلا توکن‌شده جهان از طریق پروژه Rancho Altos ارائه می‌کند. این راه‌اندازی پس از آن صورت می‌گیرد که کمپین‌های قبلی Oceanpoint Blocksquare به سرعت فروخته شد و علاقه سرمایه‌گذاران به راه‌حل‌های جدید سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را برجسته کرد. 

رانچو آلتوس سرمایه‌گذاری توکن‌سازی شده در تقطیر تکیلا را پیشنهاد می‌کند

رانچو آلتوس در جالیسکو، مکزیک واقع شده است، جایی که یک کارخانه تقطیر تکیلا را در کنار یک تجارت پایدار املاک و مستغلات اداره می‌کند. این پروژه برای باز است دارندگان توکن $BST، فرصتی را برای سرمایه‌گذاران خرد فراهم می‌کند تا در صنعتی که عمدتاً به روی آنها بسته شده است، شرکت کنند. این نه تنها یک سرمایه گذاری در تکیلا بلکه در توسعه املاک و مستغلات است که شامل ویلاهای لوکس، یک مرکز سلامتی، یک رستوران ناهار خوری خوب و یک پروژه اکو توریسم است. این املاک 82 هکتار را پوشش می دهد که نقش مهمی در بازار 11.7 میلیارد دلاری تکیلا دارد که تخمین زده می شود تا سال 2032 به 18.6 میلیارد دلار برسد.

با توجه به پذیرش blockchain و tokenization، Blocksquare و Rancho Altos اکنون فرصت هایی را برای سرمایه گذاران خرده فروشی در تکیلا و املاک و مستغلات فراهم می کنند. به گفته دنیس پترووچیچ، مدیر عامل بلوک اسکوئر، این پروژه نشان می دهد که چگونه می توان دارایی های فرهنگی را با اصول پایدار ترکیب کرد. 

تامین مالی موفق کمپین Rancho Altos به ساخت کارخانه تقطیر و گسترش املاک کمک خواهد کرد. همچنین امکان توسعه بازار دارایی های توکن شده متعلق به رانچو آلتوس را برای تسهیل تجارت و مدیریت سهام در پروژه توسط سرمایه گذاران فراهم می کند. 

رانچو آلتوس با هدف حفظ میراث و پذیرش پایداری

جامعه Blocksquare DAO مستقیماً درگیر این تلاش است، رای می‌دهد و توکن‌های حاکمیتی خود را برای استخر بازار Rancho Altos به اشتراک می‌گذارد. اگر این پروژه 100000 توکن sBST را به عنوان هدف تامین مالی به دست آورد، Rancho Altos به صورت رایگان در راه حل های SaaS Blocksquare فهرست می شود. این مستلزم دسترسی به یک پلت فرم بازار با برچسب سفید است تا به رانچو آلتوس اجازه دهد تا بازار خود را ایجاد کند و کارخانه تقطیر تکیلا را معرفی کند. 

برای شرکت، سرمایه‌گذاران باید توکن‌های $BST را خریداری کرده و در استخر مدیریت Oceanpoint سهام داشته باشند، توکن‌های sBST را دریافت کنند و سپس این توکن‌ها را در استخر بازار رانچو آلتوس تعهد کنند. این کمپین که از 28 آگوست آغاز شد، سرمایه گذاران را قادر می سازد تا پیشرفت پروژه را رصد کرده و با رای دادن و حمایت از آن در توسعه آن مشارکت کنند.

مارکوس گالیندو، بنیانگذار رانچو آلتوس، جاه طلبی این پروژه را برای ایجاد میراثی در صنعت تکیلا و توسعه پایدار املاک و مستغلات بیان کرد. گالیندو اظهار داشت: “چشم انداز رانچو آلتوس میراث، نوآوری و پایداری را به گونه ای در هم می آمیزد که صنعت تکیلا هرگز ندیده است.” 

این پروژه در نظر دارد تا فرآیند تولید تکیلا طولانی مدت را حفظ کند و در عین حال پایداری زیست محیطی را با توجه به رانچو آلتوس در نظر بگیرد. رانچو آلتوس با حمایت شرکای آینده نگر مانند Blockquare آماده است تا امکانات صنعت تکیلا و توسعه پایدار املاک و مستغلات را بازتعریف کند. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا