اخبار روزاقتصاد

خرج کردن کریپتو در هر کجا: بای بیت ارائه شده توسط SATOS با راه اندازی کارت بای بیت، راحتی رمزنگاری را برای هلند به ارمغان می آورد.

خرج کردن کریپتو در هر کجا: بای بیت ارائه شده توسط SATOS با راه اندازی کارت بای بیت، راحتی رمزنگاری را برای هلند به ارمغان می آورد.

دبی، امارات متحده عربی، 2 سپتامبر 2024، Chainwire

Bybit ارائه شده توسط SATOS از اعلام راه‌اندازی کارت بای بیت در هلند این کارت نقدی نوآورانه به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دارایی‌های رمزنگاری خود برای تراکنش‌های روزمره، از خرید مواد غذایی در آلبرت هاین گرفته تا لذت بردن از قهوه در ایستگاه قطار، به‌طور یکپارچه استفاده کنند. بای بیت کارت قرار است انقلابی در نحوه تعامل کاربران هلندی با دارایی‌های ارز دیجیتال خود ایجاد کند.

Bybit Card یک فرصت منحصر به فرد برای کاربران هلندی ارائه می‌کند و گزینه‌های خرج کردن انعطاف‌پذیر را هم در یورو و هم در ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر می‌کند. در حال حاضر، از EUR، USDT، USDC، BTC، ETH و سایر ارزهای دیجیتال اصلی پشتیبانی می کند. 

قابلیت استفاده جهانی Bybit Card تضمین می کند که به عنوان یک ابزار همه کاره برای سفر و هزینه های بین المللی عمل می کند و راحتی و دسترسی بی نظیری را برای همه کاربران فراهم می کند. 

ویژگی های کلیدی کارت Bybit

  • دسترسی راحت به پول نقد: برداشت پول نقد از هر دستگاه خودپرداز در سراسر جهان که از Mastercard پشتیبانی می کند برای راحتی بیشتر.
  • گزینه‌های کارت انعطاف‌پذیر: انتخاب بین کارت‌های مجازی و فیزیکی، که هر دو با Apple Pay و Google Pay برای پرداخت‌های در حال حرکت سازگار هستند.
  • جوایز سودآور: لذت بردن از یک برنامه وفاداری با ارائه 2٪ بازپرداخت نقدی برای همه خریدها، با سطوح VIP تا 10٪ بازگشت نقدی (شرایط اعمال می شود).

ثبت نام برای جوایز انحصاری و جوایز ارجاع

  • پاداش 10 یورویی برای کاربران منتخب واریز کنید
  • هزینه کردن و لذت بردن از 10٪ بازپرداخت با سقف 600 یورو
  • فروشگاه اختصاصی پاداش: دسترسی به مجموعه ای از جوایز انحصاری.
  • برنامه ارجاع: کسب درآمد 20 USDT برای ارجاع دهنده و 10 USDT برای داور در هر درخواست ارجاع موفق.

جوان هان، مدیر فروش و بازاریابی در Bybit گفت: «ما از آوردن کارت بای بیت به هلند بسیار هیجان زده هستیم. هدف ما این است که ارز دیجیتال را برای همه در دسترس و کاربرپسند کنیم. کارت بای بیت گامی مهم در جهت دستیابی به این چشم انداز است و به کاربران هلندی راهی مناسب و سودمند برای خرج کردن دارایی های دیجیتال خود ارائه می دهد.»

Bybit همچنان مرزهای نوآوری را در فضای کریپتو پیش می‌برد. برای اطلاعات بیشتر در مورد کارت Bybit، لطفاً به https://www.bybit.nl مراجعه کنید. /fiat/cards

 #Bybit #TheCryptoArk

درباره Bybit ارائه شده توسط SATOS
در ژوئن 2023، بای بیت یک اتحاد استراتژیک با SATOS، یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری فعال در هلند و بلژیک از سال 2013 تشکیل داد. این مشارکت گواهی بر تعهد ما برای ارائه بهترین خدمات به کاربران خود در راستای دستورالعمل های نظارتی و اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت بالا به کاربرانمان.
درباره Bybit
Bybit دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات است که به بیش از 40 میلیون کاربر خدمات ارائه می دهد. Bybit که در سال 2018 تأسیس شد، یک پلتفرم حرفه‌ای را ارائه می‌کند که در آن سرمایه‌گذاران و معامله‌گران رمزارز می‌توانند موتور تطبیق فوق‌العاده سریع، خدمات مشتریان 24 ساعته و پشتیبانی جامعه چندزبانه را پیدا کنند. بای بیت شریک مفتخر قهرمانان سازنده سازندگان و رانندگان فرمول یک است: تیم اوراکل ردبول ریسینگ.
برای جزئیات بیشتر درباره Bybit، لطفاً از Bybit Press دیدن کنید. 
برای سوالات رسانه ای، لطفاً با: [ایمیل محافظت شده]
برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://www.bybit.com

برای به‌روزرسانی، لطفاً این موارد را دنبال کنید: انجمن‌های Bybit و رسانه های اجتماعی
تماس با

رئیس روابط عمومی
تونی او
Bybit
[ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا