اخبار روزاقتصاد

سیگنال‌های چند ضلعی (MATIC) در میان افزایش فعالیت زنجیره‌ای پیش از مهاجرت POL

سیگنال‌های چند ضلعی (MATIC) در میان افزایش فعالیت زنجیره‌ای پیش از مهاجرت POL

  • MATIC شاهد افزایش فعالیت‌های زنجیره‌ای بوده است، با آدرس‌های فعال‌تر و نشانه‌های غیرفعال دوباره به گردش در می‌آیند.
  • علی‌رغم این افزایش، قیمت MATIC نسبت به بالاترین حد خود 85 درصد کاهش یافته است و در بازار نزولی با مشکل مواجه است.

توکن بومی Polygon، MATIC، با چالش های قیمتی قابل توجه علیرغم افزایش اخیر در فعالیت های زنجیره ای. برخی از تحلیلگران بر این باورند که فعالیت رو به رشد شبکه می تواند نشانه معکوس باشد، اما وضعیت بازار توکن تاریک است. همانطور که گزارش شد توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Santiment در 28 اوت، فعالیت در Polygon به شدت افزایش یافته بود.

این افزایش همچنین شامل انتقال قابل توجهی از توکن‌های MATIC غیرفعال قبلی و افزایش تعداد آدرس‌هایی است که با شبکه تعامل دارند. این افزایش، دومین افزایش سال است و این سوال را ایجاد می کند که آیا روند نزولی فعلی توکن معکوس خواهد شد یا خیر. 

اما به طور کلی، داده ها تصویر پیچیده تری را ارائه می دهند. طبق داده‌های Polygonscan ، فعالیت آدرس از 1.6 میلیون در هفته آخر جولای به حدود 70000 تا پایان آگوست کاهش یافته است که 50 درصد کاهش داشته است. همچنین تعداد تراکنش های روزانه نیز از 5 میلیون تراکنش در اسفندماه به حدود 3 میلیون کاهش یافته است. در اواخر مرداد ماه به اوج خود رسید. این اعداد مبارزات MATIC را نشان می‌دهند، اگرچه معیارهای زنجیره‌ای نشان می‌دهند که این شبکه به دور از مرگ است. 

سیگنال‌های متریک مصرف‌شده در سن فعال شدن نشانه‌های خفته فعال می‌شوند

با این حال، افزایش فعالیت در زنجیره مشاهده شده با وجود نوسانات اخیر قیمت می تواند نشان دهنده رشد آتی برای MATIC باشد. با توجه به سنجه مصرفی Santiment که حرکت توکن هایی را که برای مدت طولانی نگه داشته شده اند اندازه گیری می کند، رشد داشته است. این افزایش نشان می‌دهد که توکن‌هایی وجود دارند که قبلا غیرفعال بوده‌اند اما فعال شده‌اند، پیشرفتی که در گذشته به تغییرات در قیمت توکن اشاره کرده است. 

عدم قطعیت MATIC همچنین با تصمیم اخیر بایننس برای پشتیبانی از شبکه Polygon تشدید شد از MATIC به POL– در 4 سپتامبر. این مطابق با برنامه های Polygon برای تغییر شبکه خود به صورت اضافی و بالاتر است. 

با این حال، انجمن Polygon نیز مشکلات خاص خود را داشته است، با کانال Discord آن که در 24 آگوست به عنوان بخشی از یک حمله جمعی هک شد. . این نقض در چندین پروژه بلاک چین بود و پلتفرم و اکوسیستم آن را در برابر حملات آسیب پذیر کرد. 

قیمت MATIC نتوانست سودهای اخیر را حفظ کند

با این حال، قیمت MATIC حتی پس از افزایش قابل توجه در تراکنش های زنجیره ای . در 25 آگوست، این توکن به حدود 0.58 دلار رسید که بالاترین سطح آن در دو ماه گذشته بود، اما پس از آن با 24 درصد کاهش به 0.437 دلار در 29 آگوست رسید که پایین ترین سطح آن در 10 روز گذشته بود. در 24 ساعت گذشته، MATIC با کاهش یافته است و در 0.43 دلار معامله می‌شود. سطوح قیمت کنونی MATIC را به 85 درصد رسانده است، از بالاترین رکورد تاریخ آن 2.92 دلار که در دسامبر 2021 ثبت شده بود. 

 

در 20 آگوست، World of Charts، تحلیلگر ارزهای دیجیتال < را به یک سیگنال معکوس رو به بالا برای MATIC اشاره کرد و اشاره کرد که این توکن از یک خط روند نزولی شش ماهه عبور کرده است. همانطور که این تحلیلگر بیان کرد، این شکست می تواند نشان دهنده تغییر در احساسات بازار باشد و قیمت MATIC ممکن است به 1 دلار صعود کند، افزایشی 143 درصدی نسبت به قیمت فعلی. 

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا