اخبار روزاقتصاد

استارت‌آپ بازی‌های بلاک‌چین Oasys از SBI Holdings سرمایه‌گذاری می‌کند

استارت‌آپ بازی‌های بلاک‌چین Oasys از SBI Holdings سرمایه‌گذاری می‌کند

آخرین معامله در فضای بلاک چین، امور مالی مدرسه قدیمی را با بازی های نسل بعدی ترکیب می کند.

SBI از Oasys حمایت می کند

SBI Holdings Inc. که در سال 1999 تأسیس شد، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مالی در ژاپن معرفی می شود. این متخصص در امور مالی سنتی (معروف به tradfi)، از جمله مدیریت دارایی و سرمایه گذاری خطرپذیر است.

در چند سال گذشته، این شرکت شروع به ادغام فناوری بلاک چین در خدمات خود کرد. حتی صرافی ارز دیجیتال خود را به نام SBI VC Trade توسعه داد.

از 29 آگوست، بخش جدیدی از طریق مشارکت با بلاک چین Oasys شبکه: بازی.

شرکت مستقر در توکیو مبلغ نامعلومی را در Oasys سرمایه‌گذاری کرد و قول داد «هم‌افزایی» را با توکن‌های بازی در بلاک چین افزایش دهد.

یوشیتاکا کیتائو، مدیر عامل SBI گفته شد در یک پست وبلاگ که این معامله را تایید می کند.

در اوایل سال، SBI و Oasys در یک ابتکار NFT شریک شده بودند. اما شایان ذکر است که NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، داده‌های افت قیمت در ارزش.

در مقابل، Oasys با هجوم به شرکت‌های بازی‌های ویدیویی نوید بیشتری نشان می‌دهد. به هر حال، شبکه Oasys به نام‌های خانوادگی مانند Sega و Ubisoft.

در ماه فوریه، Oasys شرکت با Com2uS برای ادغام چندین فرنچایز بازی، از جمله “Summoners War: Chronicle” و ‘The Walking Dead: All Stars’ در شبکه آن.

از سال 2021، Oasys مستقر در سنگاپور حدود 20 میلیون دلار در سه دور مالی جمع آوری کرد.

علاوه بر SBI، Hyperithm – ارائه‌دهنده خدمات مالی دارایی دیجیتال مستقر در توکیو و سئول که توسط Coinbase، Samsung، Kakao و Hashed پشتیبانی می‌شود – نیز مبلغی نامشخص سرمایه‌گذاری کرده است.

منطقه جدید Tradfi

این اولین بار نیست که SBI به توکن‌های دیجیتال یا فناوری بلاک چین ابراز علاقه می‌کند.

در سال 2016، SBI یک شرکت جدید به نام SBI Ripple Asia، که استفاده از محصولات ریپل (XRP) را در سراسر چین، کره، ژاپن و تایوان گسترش داد. همچنین بخشی از کنسرسیومی بود که ابتکار بلاک چین R3 را راه اندازی کرد.

و SBI تنها یکی از چندین شرکت مالی قدیمی است که انگشتان خود را در بخش رو به رشد فرو می برد.

JPMorgan Chase به گسترش بخش Onyx خود متعهد است و امیدوار است که بلاک چین را در خدمات مالی اصلی ادغام کند. و BlackRock، همراه با Fidelity، شروع به ارائه قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال به مشتریان، از جمله ETF بیت کوین و وجوه دارایی دیجیتال کرد.

این حرکت‌ها نشان‌دهنده روند گسترده‌تری از پذیرش نهادی است، که ناشی از این شرط است که بلاک چین می‌تواند شفافیت، امنیت و کارایی در خدمات مالی را افزایش دهد.

سرمایه گذاری Oasys SBI از این جهت منحصر به فرد است که بازی های ویدیویی نقش برجسته ای در این مشارکت دارند.

طبق گزارش چشم‌انداز بانکی دیلویت در سال ۲۰۲۴، استیبل کوین‌های مبتنی بر بلاک چین و ارزهای فیات در حال ورود به دنیای پرداخت‌های مصرف‌کننده هستند.

از آنجایی که tradfi به ادغام شدن با دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین ادامه می‌دهد، خط بین مالی سنتی و دیجیتال به طور فزاینده‌ای محو می‌شود و راه را برای یک سیستم مالی به هم پیوسته‌تر و نوآورانه‌تر هموار می‌کند.

SBI Holdings با سرمایه گذاری در Oasys ظاهراً به دنبال این است که جلوتر از منحنی باشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا