اخبار روزفناوری

STALKER 2 در حال دریافت RT سخت افزاری، مدهای کراس پلتفرم و چند نفره پس از راه اندازی است

STALKER 2 در حال دریافت RT سخت افزاری، مدهای کراس پلتفرم و چند نفره پس از راه اندازی است

STALKER 2 پس از تأخیرهای فراوان تاریخ انتشار نهایی 20 نوامبر دارد. تیم سازنده در GSC Game World در حال حاضر تا آنجا که ممکن است بازی را قبل از آن تاریخ بررسی می‌کنند، اما آنها همچنین برنامه‌ای برای پشتیبانی پس از عرضه دارند که شامل به‌روزرسانی‌های رایگان و DLC‌های داستانی اعلام‌شده است.

علاوه بر این، سه ویژگی اصلی پس از راه اندازی به STALKER 2 معرفی خواهند شد. اولین مورد فنی، ردیابی پرتوهای سخت‌افزاری است که تهیه‌کننده اصلی آن اسلاوا لوکیاننکا به من گفت بعید است برای 20 نوامبر آماده باشد.

Slava Lukyanenka: ما نرم‌افزار ردیابی پرتو خواهیم داشت. در مورد ردیابی پرتوهای سخت افزاری، برای ما خیلی زود است، اما ما در حال آزمایش آن هستیم. ما سعی می کنیم آن را در تاریخ انتشار داشته باشیم، اما بعید است که در زمان عرضه آن را داشته باشید. اما NVIDIA DLSS وجود خواهد داشت.

لوکیاننکا احتمالاً در اینجا به Lumen Unreal Engine 5 اشاره می‌کند که از تکنیک ردیابی پرتوهای نرم‌افزاری استفاده می‌کند که می‌تواند به صورت اختیاری توسط سخت‌افزار تقویت شود.

دو ویژگی دیگر که با به‌روزرسانی‌های پس از راه‌اندازی به STALKER 2 می‌آیند، حالت‌های چند پلتفرمی و چند نفره هستند. لوکیاننکا و زاخار بوچاروف، متخصص روابط عمومی، به طور مفصل در مورد مودها صحبت کردند، و اشاره کردند که تا زمانی که بازیکنان این قابلیت را دریافت کنند، زمان زیادی نمی‌گذرد.

Slava Lukyanenka: STALKER یک فرنچایز شناخته شده است نه تنها به خاطر بازی‌ها، بلکه به دلیل پشتیبانی از طرف انجمن مودها، که در 15 سال گذشته پیشرفت کرده است، و ما این کار را انجام نداده‌ایم. واقعا نمی خواهم این افراد را رها کنم. بنابراین، پس از انتشار، نمی‌توانم دقیقاً بگویم چه زمانی، اما می‌خواهیم این کار را تا حد امکان نزدیک به تاریخ انتشار انجام دهیم، پشتیبانی رسمی ماد را خواهیم داشت. ما در حال آماده کردن چند ابتکار جدید و جالب برای سال آینده هستیم. ما در تلاش هستیم تا از رایانه شخصی و کنسول پشتیبانی کنیم.

زاخار بوچاروف: بله، ما در واقع از قبل با Mod.io در سه گانه اصلی از آنها پشتیبانی می کنیم. نمی‌توانم تأیید کنم که آیا این  Mod.io  یا چیز دیگری برای STALKER 2 خواهد بود. اما نکته اینجاست که صحنه مودینگ کمی شبیه به غرب وحشی است. در حال حاضر جایی که شما نیاز به دانلود فایل ها، جایگزین کردن فایل ها، و غیره دارید، بنابراین ما می خواهیم آن را ساختاری کنیم. راه‌های خاصی در بازار برای ساختارمند کردن آن وجود دارد: Steamworks، Mod.io، و موارد دیگر. ما در حال کاوش هستیم، برای آن بازی می‌کنیم، و می‌خواهیم این کار را تا حد امکان نزدیک به انتشار انجام دهیم، اما نمی‌توانیم تضمین کنیم که در زمان انتشار عرضه می‌شود، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به موقع در آنجا حاضر شویم. .

در مورد چندنفره خیلی کمتر دریافت کردم. GSC Game World همیشه می‌گفت که پس از راه‌اندازی، بازی‌های چندنفره را اضافه می‌کند، و به نظر می‌رسد که هنوز هم همین‌جاست.

زاخار بوچاروف:قرار است بعد از انتشار به‌روزرسانی شود. اما در حال حاضر، ما در حال ساخت تک‌نفره تا حد امکان صیقلی هستیم. هر چیزی که به چند نفره متصل است احتمالاً به مرحله پس از راه‌اندازی ما تعلق دارد، بنابراین در حال حاضر به‌روزرسانی در مورد آن نداریم.

stalker 2 d8afd8b1 d8add8a7d984 d8afd8b1db8cd8a7d981d8aa rt d8b3d8aed8aa d8a7d981d8b2d8a7d8b1db8cd88c d985d8afd987d8a7db8c daa9d8b1d8a7d8b3 66d426879fa0b

جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. با این حال، با توجه به صدای آن، به زودی پس از راه اندازی STALKER 2 منتشر نمی شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا