اخبار روزفناوری

یک معامله گر نوب به دلیل واکنش عمومی به مدال برنز المپیک، شورت مس می اندازد، مارجین فراخوانی می شود و تمام پس انداز خود را از دست می دهد.

یک معامله گر نوب به دلیل واکنش عمومی به مدال برنز المپیک، شورت مس می اندازد، مارجین فراخوانی می شود و تمام پس انداز خود را از دست می دهد.

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

آماتورها ممکن است اشتباه کنند. به هر حال، از طریق اشتباهاتمان است که برخی از مهم ترین درس هایی را که زندگی می تواند بیاموزد، یاد می گیریم. با این حال، برخی از اشتباهات آنقدر احمقانه هستند که نمی توانید تعجب کنید که اگر قرار است انسان ها اوج گونه های هوشمند را در جهان شناخته شده نشان دهند، باید یک شوخی کیهانی بزرگ وجود داشته باشد. مورد اخیر یک تاجر آماتور را در نظر بگیرید که بدون درک پویایی قیمت جهانی فلز، موقعیت کوتاهی در مس ایجاد کرد.

چند ساعت قبل، یک تاجر آماتور که با نام Glittering-Acadia774 استفاده می‌کند و به r/wallstreetbets subreddit، مجموعه‌ای از خطاها را برای انبوهی از اشتباهات و سرگیجه‌های قابل‌توجهش که تمام پس‌اندازهای زندگی‌اش را تمام کرده است، نوشته است. خوانندگان ما می توانند از طریق این پیوند به کل پست دسترسی داشته باشند.

اساساً، Glittering-Acadia774 چند هفته پیش به دلیل واکنش عمومی نسبت به کیفیت ظاهراً پایین مدال برنز در بازی‌های اخیر المپیک، موقعیت کوتاهی در مس گرفت. در ذهن شخصیت اصلی این حماسه، این یک “سرمایه گذاری هوشمندانه” بود زیرا “برنز از حدود 88٪ مس تشکیل شده است.” تاجر معتقد بود که قیمت مس به دلیل هیاهوی حاکم قطعا سقوط می کند و تز او یک “قمار” نیست.

البته، در واقعیت، المپیک تقریباً همان ظرفیتی را دارد که بر قیمت جهانی مس تأثیر بگذارد، همانطور که نفخ فرد می تواند امیدوار باشد که بر آب و هوای جهانی تأثیر بگذارد.

علیرغم دریافت “هزاران نظر و پیام DM” که از معامله گر آماتور خواسته شده بود که موقعیت فروش مس را ببندد، سنگر سرسختی و استواری خودمان همچنان به سربازی ادامه داد، حتی تا آنجا پیش رفت که گزینه های اضافی برای فروش مس را خریداری کرد. با ضربه کمتر به “متوسط ​​پایین.”

با افزایش زیان‌های غیرقابل تحقق، به مبلغ 8500 دلار، Glittering-Acadia774 سپس تصمیم گرفت گزینه‌های 0DTE در SPDR S&P 500 ETF Trust (SPY) را به کار گیرد تا تلفات موقعیت مس کوتاه را جبران کند.

برای کوتاه کردن داستان طولانی، معامله گر یک تماس کوتاه SPY در حساب کارگزاری خود را نادیده گرفت، که سپس کارگزار را وادار کرد تا با درخواست از Glittering-Acadia774 که 100 سهم SPY را قبل از بسته شدن روز معاملاتی خریداری کند، یک فراخوان حاشیه صادر کند. . نتیجه نهایی:

db8cdaa9 d985d8b9d8a7d985d984d987 daafd8b1 d986d988d8a8 d8a8d987 d8afd984db8cd984 d988d8a7daa9d986d8b4 d8b9d985d988d985db8c d8a8d987 66d3fa155e4b0

“من 56 هزار دلار به کارگزاری خود بدهکارم. من فقط 19 سال دارم و اساساً زندگی ام ویران شده است و نمی دانم چه کاری باید انجام دهم یا چگونه هرگز می توانم این را جبران کنم، من حتی به مادر یا پدرم نگفته ام.”

مردم می گویند زمان بهترین معلم است. من می گویم بازار است. با کارایی که با ظلم هم مرز است آموزش می دهد. و مطمئناً برای افراد نوبی که بازار را طرحی برای ثروتمند شدن سریع می دانند، صبر ندارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا