اخبار روزاقتصاد

روزانه 2.25 هزار پیش فروش برتر Bitnance پس از ورود معامله گران سکه SHIB و ETH

روزانه 2.25 هزار پیش فروش برتر Bitnance پس از ورود معامله گران سکه SHIB و ETH

در ابتدای این هفته، پیش فروش توکن Bitnance کمتر از 66500 توکن فروخته شده بود.    عرضه اولیه سکه شروع به روند صعودی کرد، سپس دو نهنگ اتریوم (ETH) وارد شدند و هزاران توکن خریدند. سپس به نظر می‌رسید که سرمایه‌گذاران برنکل از پول هوشمند پیروی می‌کنند و به‌شدت در BNB-Chain با افزایش‌های کوچک خرید می‌کنند. در حال حاضر، پیش فروش توکن به نزدیک به 76000 توکن فروخته شده در کمتر از 5 روز رسیده است و با 2250 توکن فروخته شده در روز به طور متوسط ​​- ممکن است یک فروش تمام شده باشد.

با تنها 5.6 ​​میلیون توکن اختصاص داده شده برای پیش فروش، و افزایش قیمت هر 72 ساعت، پیش فروش Bitnance (BTN) باید به افزایش خود ادامه دهد.   هفته گذشته بیش از 2000 درصد افزایش در فعالیت خریداران داشت.  اگر این ترکیب در فعالیت‌ها ادامه پیدا کند، این هفته می‌تواند شاهد فروش روزانه بیش از 10000 توکن در هر روز باشد.

سرمایه گذاران اولیه قیمت های پایین تری دریافت می کنند

در دور افتتاحیه عرضه اولیه سکه، این فروشگاه دیجیتالی جدید دارای ارزش 0.357 دلار (سنت) قیمت دارد.   قیمت به تدریج هر 3 روز 0.01٪ یا 1٪ در ماه افزایش می یابد.

در 1 دسامبر، ICO بسته می‌شود و فرصت توکن تخفیف‌خورده پایان می‌یابد.  انتظار می‌رود ظرف 5 روز در صرافی(های) رمزارز عرضه شود. 

توکن $BTN برای تجارت عمومی با قیمت 0.46 دلار (سنت) فهرست می شود.

انتظار می‌رود که پس از فروش تخصیص پیش‌فروش، یک محصول رمزنگاری که از $BTN به‌عنوان توکن اصلی خود استفاده می‌کند، توسعه یابد.

پیش فروش توکن Sellout Preeminent 

اگر فعالیت پیش فروش توکن Bitnance تا 2000% در هفته در 7 روز آینده افزایش یابد، این پروژه می تواند روزانه بیش از 45000 توکن را تا شنبه، 7 سپتامبر شاهد باشد.

با این حال، با توجه به اینکه سپتامبر معمولا هفته بدی برای بازارهای معاملاتی است، آزمونی برای ICO برای رسیدن به چنین اهدافی خواهد بود.  اگر برای رسیدن به نقطه عطف پیشرفت کند، سرمایه گذاران بدون شک می توانند انتظار داشته باشند که تخصیص کامل پیش فروش 5.6 میلیون بیت نانس (BTN) قبل از مهلت ICO در 1 دسامبر تمام شود.

آخرین مجموع فعالیت ها را در وب سایت رسمی ICO، Bitnance.net ببینید.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا