اخبار روزفناوری

هری پاتر: جادوی بیدار پس از یک سال خاموش می شود

هری پاتر: جادوی بیدار پس از یک سال خاموش می شود

Harry Potter: Magic Awakened یک بازی موبایلی بود که توسط Warner Bros Games منتشر شده بود که پس از تنها یک سال از در دسترس بودن در اختیار بازیکنان، قبلاً بسته شده است. این بازی یک بازی کارتی کلکسیونی بود که توسط Zen Studio ساخته شد و در ژوئن 2023 عرضه شد.

با این حال، از 26 آگوست 2024، بازی از هر دو اپ استور iOS و فروشگاه Google Play حذف شد، به این معنی که در حال حاضر هیچ‌کس نمی‌تواند بازی را دانلود کند. با این حال، کسانی که مایل به ارسال بازی هستند، به دلیل باز نگه داشتن سرورها تا تاریخ ذکر شده، همچنان می توانند بازی را تا 29 اکتبر 2024 بازی کنند. تراکنش های خرد بازی نیز بسته شده است تا هیچ کس نتواند در بازی خرید کند. علیرغم اینکه Warner Bros Games بیانیه ای در مورد بسته شدن بازی منتشر کرده است، آنها هیچ اطلاعات یا دلیلی مبنی بر تعطیلی بازی در غرب ارائه نکرده اند.

اگرچه هری پاتر: جادوی بیدار شده دیگر در غرب در دسترس نخواهد بود، کسانی که در آسیا هستند همچنان می‌توانند بازی را به طور عادی انجام دهند، زیرا در آنجا تعطیل نیست. این برنامه توسط NetEase در آسیا مدیریت می‌شود و بازی‌های برادران وارنر هیچ دخالتی در این برنامه در آن بخش از جهان ندارند، به این معنی که این موضوع کاملاً به NetEase بستگی دارد که در آینده با هری پاتر: سحر و جادو بیدار می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رفت، کسانی که از بازی لذت بردند اخبار را به خوبی دریافت نکردند و در حال حاضر از Warner Bros Games می‌خواهند تا برای هر گونه تراکنش‌های کوچکی که ممکن است انجام داده باشند و همچنین تلاش برای درخواست از NetEase برای واگذاری سلطنت به آن‌ها، مبلغی را به آنها بازپرداخت کند. بازی را تا در غرب هم منتشر کنند.

Warner Bros Games سؤالات متداول در مورد بسته شدن هری پاتر: سحر و جادو بیدار شد، که می گوید انتقال سرور غیرممکن است و بازپرداخت علاوه بر این امکان پذیر نخواهد بود. علاوه بر بسته شدن کامل بازی، سرور رسمی Discord مرتبط با بازی نیز در 29 اکتبر 2024 بسته خواهد شد و همچنین تمام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط با آن بسته می‌شود و اساساً بازی در غرب را از بین می‌برد.

در حالی که این بازی برای همیشه در غرب ناپدید می شود، هری Potter: Quidditch Champions جدیدترین بازیی است که در این فرنچایز محبوب منتشر شده است. با این حال، این بازی به جای اینکه یک بازی قابل دسترس برای موبایل باشد، تنها بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. برای کسانی که به هری پاتر: قهرمانان کویدیچ علاقه مند هستند، این بازی در تاریخ 3 سپتامبر 2024 منتشر می شود و نسخه Nintendo Switch بعداً در فصل تعطیلات عرضه می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا