اخبار روزاقتصاد

پذیرش بیت کوین در ایالات متحده: بانک میلیارد دلاری NCR Atleos با LibertyX برای پرداخت بیت کوین در دستگاه های خودپرداز شریک می شود.

پذیرش بیت کوین در ایالات متحده: بانک میلیارد دلاری NCR Atleos با LibertyX برای پرداخت بیت کوین در دستگاه های خودپرداز شریک می شود.

  • NCR Atleos ویژگی LibertyX Bitcoin Cashout را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنند.
  • این ویژگی برای ساده‌سازی تراکنش‌های بیت‌کوین به نقد طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تراکنش‌های خود را از طریق یک برنامه از قبل مرحله‌بندی کنند.

NCR Atleos ویژگی LibertyX Bitcoin Cashout را راه اندازی کرده است که به کاربران در سراسر ایالات متحده اجازه می دهد تا بیت کوین را از طریق دستگاه های خودپرداز منتخب به پول نقد تبدیل کنند. هدف این سرویس جدید ساده‌سازی فرآیند برداشت پول نقد از فروش بیت کوین، رفع یک مانع مهم در پذیرش گسترده تر ارزهای دیجیتال.

تراکنش های بیت کوین به نقد ساده شده

ویژگی LibertyX Bitcoin Cashout سرویسی است که به خریداران امکان می دهد پس از فروش بیت کوین پول نقد دریافت کنند. برای خرید ارز دیجیتال، کاربران باید ابتدا یک دستگاه خودپرداز وابسته به LibertyX را در منطقه خود انتخاب کنند. سپس کاربر یک آدرس بیت کوین را وارد می کند، یک کد تولید می کند و دلار آمریکا را از دستگاه خودپرداز برداشت می کند. این فرآیند نیاز به نقل و انتقالات بانکی سنتی را که اغلب می تواند کند و دست و پا گیر باشد، از بین می برد.

در حال حاضر، این ویژگی در 30 ایالت در دسترس است که تنها بخشی از بیش از 280000 دستگاه خودپرداز تحت مدیریت Atleos در ایالات متحده است. عرضه فعلی محدود است، اما در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایش، این سرویس می تواند در اختیار افراد بیشتری قرار گیرد. به گفته کریس ییم، مدیر کل LibertyX، این یک مشکل بزرگ را حل می کند که مانع جذب بیت کوین می شود زیرا آسان تر می شود پول دیجیتال را نقد کنید. 

این ویژگی توسط API ReadyCode Atleos پیاده‌سازی شده است، که فرآیند انجام تراکنش‌های بیت‌کوین به نقد را در دستگاه‌های خودپرداز تسهیل می‌کند. با این حال، این سرویس دارای معایبی است. به عنوان مثال، حداکثر مبلغی که می توان در یک تراکنش با استفاده از کد دسترسی فروش بیت کوین بفروشد 400 دلار است. با این حال، کاربران می توانند چندین تراکنش برای برداشت مبالغ بالاتر انجام دهند. 

LibertyX، دارنده مجوز BitLicense در نیویورک، در تجارت خودپرداز ارزهای دیجیتال فعال بوده و گزینه های خرید بیت کوین را در بیش از 30000 دستگاه خودپرداز در سراسر کشور ارائه می دهد. اجرای ویژگی Bitcoin Cashout به عنوان یک افزوده منطقی به خدمات آن تلقی می شود زیرا دنیای دیجیتال و فیزیکی را به هم متصل می کند.

پذیرش ارزهای دیجیتال ایالات متحده به سرعت در حال رشد است 

ویژگی LibertyX Bitcoin Cashout مطابق با تحولات ایالات متحده است، جایی که جذب ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. امنیت. پذیرش و احساسات 2024 org’s Cryptocurrency <گزارش نشان داد که 40٪ از بزرگسالان در آمریکا صاحب ارزهای دیجیتال هستند که نسبت به 30٪ در سال 2023 افزایش یافته است. از بین این صاحبان رمزارز، 63 درصد قصد دارند روی ارزهای دیجیتال بیشتری سرمایه گذاری کنند. سال بعد 

علاوه بر این، این گزارش نشان می دهد که تعداد زنان سرمایه گذار در ارزهای دیجیتال از 18 درصد در سال 2023 به 29 درصد در سه ماهه اول سال 2024 افزایش یافته است. این افزایش علاقه را می توان به< نسبت داد. a href="https://www.crypto-news-flash.com/50-brics-countries-to-ditch-the-US-dollar-by-integrating-new-payment-system/" target="_blank" rel="noopener"> افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در بازار مالی ایالات متحده. 

در حال حاضر، ایالات متحده بر بازار مسلط است و 82 درصد از کل دستگاه های خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان نصب شده است. با این حال، به دلیل سرکوب دستگاه‌های مرتبط با اخاذی و کلاهبرداری، تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در ایالات متحده کاهش یافته است. تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در ایالات متحده بیش از 400 دستگاه بین ماه مه و ژوئیه 2024 کاهش یافت و مجموع آنها را به 31273 رساند. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا