اخبار روزاقتصاد

Chainlink (LINK) پشتیبانی کلیدی را در میان شتاب کاهشی آزمایش می‌کند: آیا 8.08 دلار مجدداً مورد بازبینی قرار خواهد گرفت؟

Chainlink (LINK) پشتیبانی کلیدی را در میان شتاب کاهشی آزمایش می‌کند: آیا 8.08 دلار مجدداً مورد بازبینی قرار خواهد گرفت؟

  • Chainlink (LINK) پس از رسیدن به پایین ترین سطح ده ماهه شاهد افزایش 19 درصدی بود اما اخیراً با افزایش فشار فروش مواجه شده است که باعث کاهش 5 درصدی شده است.
  • شاخص‌های فنی مانند جریان پول Chaikin (CMF) و On-Balance-Volume (OBV) نشان دهنده احساس نزولی در حال رشد است.

Chainlink (LINK) اخیراً حرکت قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است و از زمان در 5 آگوست به پایین ترین حد ده ماهه رسید. این روند صعودی یک کانال صعودی را تشکیل داد، الگویی که معمولاً حرکت صعودی را نشان می دهد. 

در چند روز گذشته، بازار با فشار فروش مواجه بوده است و این بر LINK تأثیر گذاشته است زیرا از روز دوشنبه 5 درصد از ارزش خود را از دست داده است. بر اساس آخرین داده‌ها، LINK با قیمت 11.26 دلار، با حجم معاملات روزانه 232,482,272 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش 3% در 24 ساعت گذشته است. 

شاخص‌های فنی فشار نزولی رو به رشد را نشان می‌دهند

تحلیل تکنیکال فعلی نشان می دهد که ممکن است بازار در کوتاه مدت نزولی باقی بماند. Chaikin Money Flow (CMF) یک نوسانگر است که فشار خرید و فروش را اندازه گیری می کند و CMF از نقطه میانی عبور می کند. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، این حرکت نشان می دهد که تقاضا برای LINK رو به وخامت است. مقدار CMF نزدیک یا حتی زیر صفر معمولاً نشان می‌دهد که روند نزولی در فعالیت معاملاتی بر روند صعودی پیروز می‌شود که می‌تواند منجر به زیان بیشتر شود.

علاوه بر این، اندیکاتور On-Balance-Volume (OBV) که فشار خرید و فروش را اندازه گیری می کند، از زمان کاهش قیمت نیز رو به کاهش بوده است. OBV 1٪ کاهش یافته و به 885 میلیون رسیده است که نشان می دهد فشار فروش افزایش یافته است. این بیشتر نشان می دهد که فروشندگان مسئول بازار هستند، همانطور که با کاهش OBV منعکس می شود. 

واگرایی قیمت-DAA، یک شاخص زنجیره‌ای که عملکرد قیمت را در برابر آدرس‌های فعال روزانه اندازه‌گیری می‌کند، در حال حاضر ۶۱- است. 2 درصد این تا حدودی برای بازار نزولی است و نشان می‌دهد که قیمت LINK با استفاده از شبکه آن پشتیبانی می شود. این واگرایی یک سیگنال نگران کننده برای گاوها، نشان می دهد که اقدام اخیر قیمت ممکن است بدون افزایش متناظر در فعالیت کاربر پایدار نباشد.

تحلیلگر سطح پشتیبانی حیاتی را برای LINK شناسایی می کند

به عنوان که قبلاً توسط CNF گزارش شده بود، Rekt Capital، تحلیلگر کریپتو، اهمیت سطح 8.19 دلار را برای Chainlink برجسته کرده است. این سطح که نزدیک مرز بالایی ناحیه انباشتگی قبلی است، اکنون به عنوان یک سطح حمایتی جدید تعریف شده است. آزمایش موفقیت آمیز این پشتیبانی نشان دهنده شروع چیزی است که به نظر می رسد یک روند صعودی جدید برای LINK باشد. با توجه به اینکه LINK از این سطح حمایت بحرانی جهش کرده است، اکنون بالاتر از یک منطقه تقاضای حیاتی معامله می شود. 

تحلیلگر رمزنگاری CRYPTOWZRD اشاره کرده است که چشم انداز فنی روزانه LINK به شدت صعودی است، که سیگنال خرید قوی را در روز نشان می دهد. نمودار و رشد بیشتر را پیشنهاد می کند. LINK از یک روند نزولی که از اواسط ماه جولای در بازار غالب شده است، بیرون آمده است. یک شمع سبز در نمودار روزانه حاکی از بازگشت قیمت ها از 9 دلار است. سطح پشتیبانی 50.

این سطح حمایت اخیراً آزمایش شده است و در حرکت رو به بالا فعلی حیاتی است. داده های تاریخی همچنین نشان می دهد که LINK سطح پشتیبانی اصلی دیگری در 7 دلار دارد. 30، که مفهوم این سطوح را در عمل قیمت LINK تقویت می کند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا