اخبار روزاقتصاد

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که آغوش کریپتو ترامپ رای او را جلب می‌کند

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که آغوش کریپتو ترامپ رای او را جلب می‌کند

نظرسنجی اخیر دانشگاه Fairleigh Dickinson نشان داد که ارتباط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با دارندگان ارزهای دیجیتال، در فصل انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده نتیجه داده است.

به نظر می رسد ترامپ در آغوش گرفتن ارز دیجیتال نتیجه می دهد. نظرسنجی FDU نشان داد که ترامپ پیشتاز قابل توجهی در میان رای دهندگان صاحب رمزنگاری یا دارایی‌های مرتبط، با 12 درصد پیشی گرفتن از معاون رئیس جمهور کامالا هریس در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 

این نظرسنجی نشان می‌دهد که 50 درصد از رأی‌دهندگان احتمالی که دارای رمزنگاری هستند از ترامپ حمایت می‌کنند، در حالی که 38 درصد از هریس حمایت می‌کنند. در مقابل، در میان مالکان غیر رمزنگاری، هریس با 12 امتیاز پیشتاز است و 53 درصد از حمایت 41 درصدی ترامپ را به دست آورده است.

نظرسنجی FDU همچنین نشان داد که 15٪ از کل رای دهندگان ثبت نام شده در ایالات متحده دارای رمزنگاری هستند، NFT یا محصولات دیجیتال مشابه. این گروه به طور نامتناسبی از مردان، رای دهندگان جوان تر و اعضای گروه های اقلیت نژادی تشکیل شده است. 

جالب است، در حالی که جمهوری‌خواهان اندکی بیشتر از دموکرات‌ها دارای رمزنگاری هستند، طبق این نظرسنجی، این تفاوت به طور کامل نوسان 24 امتیازی در حمایت ریاست‌جمهوری بین مالکان و غیرمالک‌های رمزارزها را نشان نمی‌دهد.

کریپتو در صندلی راننده در این فصل انتخابات

در طول این فصل انتخابات، داده‌های هر دو احزاب با هدف جلب توجه جامعه کریپتو و کمک‌های مالی آن به جمعیت کریپتو رسیدگی کرده‌اند. حمایت در میان صاحبان رمزارز نشان‌دهنده نفوذ فزاینده دارایی‌های دیجیتال در سیاست آمریکا است.

«ترامپ با جامعه کریپتو تماس گرفته است و به نظر می رسد که نتیجه داده است. شاید رد کردن آنها به عنوان ناچیز آسان باشد، اما فکر نمی‌کنم مردم دقیقاً متوجه شوند که مالکیت رمزارز چقدر گسترده است.»

مدیر اجرایی نظرسنجی پروفسور دن کاسینو.

ترامپ از ابراز احساس طرفدار رمزنگاری< /a> در آخرین کارزار انتخاباتی او. موضع ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال کاملاً در تضاد با انتقادات قبلی او است، که در آن به در مصاحبه ای در سال 2021، ارزهای دیجیتال را یک “کلاهبرداری” نامید.

با این حال، در طول این چرخه انتخابات، ترامپ گفت که در دوره ریاست جمهوری بعدی خود از رمزنگاری استفاده خواهد کرد. کریپتو به دلیل خصومت نسبت به آن در حال خروج از ایالات متحده است. من آن را نمی خواهم. اگر می‌خواهیم آن را در آغوش بگیریم، باید بگذاریم آنها اینجا باشند،” او گفت< /a> در تجمع اخیر.

استراتژی ترامپ برای جلب نظر جامعه ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر مشهود بوده است. در ماه جولای، او سخنرانی در بیت کوین 2024 در نشویل ارائه کرد، جایی که او حمایت قوی از بیت کوین را ابراز کرد (BTC) صنعت معدن علیرغم نگرانی در مورد اثرات زیست محیطی آن. 

در 29 اوت، ترامپ اعلام کرد قصد دارد در صورت انتخاب مجدد، ایالات متحده را به “پایتخت کریپتو سیاره” تبدیل کند و به ابتکاری به رهبری پسرانش به نام World Liberty Financial اشاره کرد. در حالی که جزئیات محدود است، گزارش شده است که این پروژه بر توکن سازی دارایی در دنیای واقعی تمرکز دارد.

در 21 مه، کمپین ترامپ صفحه ای برای جمع آوری کمک های مالی معرفی کرد که کمک های مالی را در هر ارز دیجیتال موجود در پلتفرم Coinbase می پذیرد.

در آن سوی راهرو، دموکرات‌ها به رهبری تیم مبارزات انتخاباتی هریس، ابتکار Crypto4Harris را در اوایل آگوست برای تعامل با جامعه رمزنگاری و مقابله با تلاش‌های جمهوری‌خواهان برای جذب رای‌دهندگان کریپتو راه‌اندازی کرد. هدف این کمپین ایجاد یک چارچوب سیاست طرفدار رمزنگاری برای ترمیم رابطه هریس با صنعت کریپتو است.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 2024، حمایت از رمزارز ترامپ ممکن است در تحت تأثیر قرار دادن رأی دهندگان بلاتکلیف، به ویژه در میان جمعیتی که به طور سنتی به حزب دموکرات متمایل شده اند، بسیار مهم باشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا