اخبار روزاقتصاد

انتخاب‌های سپتامبر نهنگ‌های کریپتو: روندهای پیشرو انباشت Toncoin، Uniswap و Lido

انتخاب‌های سپتامبر نهنگ‌های کریپتو: روندهای پیشرو انباشت Toncoin، Uniswap و Lido

  • با وجود از دست دادن بیش از 300 میلیارد دلاری بازار کریپتو در ماه آگوست، نهنگ‌ها روی بازگشت و انباشت توکن‌هایی مانند Toncoin، Uniswap و Lido DAO شرط‌بندی می‌کنند.
  • تونکوین پس از دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام کاهش یافت، اما نهنگ‌ها از فرصت استفاده کردند و دارایی‌های خود را افزایش دادند و دارندگان بزرگ بیش از 300 درصد افزایش یافتند.

آگوست ماه بسیار سختی برای ارزهای دیجیتال بود. ارزش کل بازار با کاهش 600 میلیارد دلاری در اوایل آگوست به کمترین میزان خود یعنی 1.8 تریلیون دلار رسید، قبل از اینکه به آرامی به 2.13 تریلیون دلار در زمان انتشار رسید تا 300 میلیارد دلار در جدول زمانی ماهانه کاهش یابد. همه ده رمزارز برتر کاهش یافتند، به جز TRON که در آن زمان 16 درصد افزایش یافت. Dogecoin، Solana و Ethereum همگی بیش از 20% از دست دادند در حالی که بیت کوین، Cardano و Avalanche هر کدام حدود 10% از دست دادند.

اما رکود در کریپتو همیشه فرصتی در بازار برای انباشت توکن‌های کم‌ارزش‌شده است، و نهنگ‌های کریپتو مشغول بوده‌اند. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که این دارندگان بزرگ به‌ویژه در مورد سه توکن سروصدا کرده‌اند: Toncoin، Uniswap، و Lido DAO.

Tokens برای سپتامبر

Toncoin یکی از عملکردهای بهتر امسال بود و بیشترین سود را در بین 25 سکه برتر داشت. با این حال، در ماه گذشته بیش از 18٪ کاهش یافته است و در زمان انتشار با قیمت 5.5 دلار معامله می شود.

این توکن به ویژه با دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام، برنامه پیام‌رسانی فوری مرتبط با پروژه، تحت تأثیر قرار گرفت. دوروف در فرانسه دستگیر شد و متهم به استفاده از تلگرام برای انتشار هرزه‌نگاری کودکان، کلاهبرداری و سایر پیام‌ها و اسناد غیرقانونی بود. او اندکی بعد با قید وثیقه 5.5 میلیون دلاری آزاد شد.

دستگیری دوروف خشم را برانگیخته است در سطح جهانی از مخالفان سانسور. حتی جامعه کریپتو هم پشت دوروف جمع شده است و جاستین سان متعهد شده است که ۱ میلیون دلار به او کمک کند، زیرا ما گزارش شده.

Toncoin بیشترین بار دستگیری را متحمل شد. در روز دستگیری وی 2.7 میلیارد دلار از دست داد و در هفته گذشته 16 درصد ضرر کرده است. با این حال، داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که نهنگ‌های TON توکن‌های خود را سه برابر کردند و از آن حمایت می‌کنند تا حماسه‌ای پس از دوروف ایجاد کنند، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

در حالی که آدرس‌های بزرگ نمی‌توانند بازار را به خودی خود حرکت دهند، تأثیر زیادی بر معامله‌گران خرده‌فروشی دارند. در دو روز گذشته، تعداد توکن‌های TON در آدرس‌های خرده‌فروشی از 438 میلیون به 591 میلیون رسید که بالاترین رکورد جدید تاریخ است.

علاوه بر TON، نهنگ‌ها نیز در حال تجمع Uniswap، که در زمان انتشار 5.95 دلار معامله می شود، در روز گذشته 4% را به دست آورده و به 3.582 میلیارد دلار می رسد. ارزش بازار.

در ماه آگوست، UNI 23 درصد از دست داد که آن را به یکی از سکه های کم ارزش تبدیل می کند. داده‌ها از Santiment نشان می‌دهد که نسبت ارزش بازار آن به ارزش تحقق یافته (MVRV) به مقیاس منفی کاهش یافته است. این نشان می‌دهد که یک توکن با قیمتی پایین‌تر از میانگین قیمت تمام توکن‌ها معامله می‌شود و یک فرصت خرید عالی را ارائه می‌دهد. نهنگ ها از این فرصت استفاده می کنند. تعداد آدرس هایی که بین 1000 تا 1 میلیون توکن UNI در خود دارند اکنون به بالاترین حد خود از ژانویه رسیده است.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا