اخبار روزفناوری

شینجی میکامی می گوید وقتی Monster Hunter بسیار موفق است نیازی به بحران دینو نیست

شینجی میکامی می گوید وقتی Monster Hunter بسیار موفق است نیازی به بحران دینو نیست

شینجی میکامی، خالق مجموعه نمادین Resident Evil، در یک مصاحبه با Eurogamer در مورد موفقیت Monster Hunter و اینکه چگونه، به دلیل موفقیت فرنچایز، او نمی بیند. نیاز به یک بازی جدید Dino Crisis وجود دارد.  در این مصاحبه، او تعجب خود را از اینکه چند نفر دوست دارند یک بازی جدید Dino Crisis را داشته باشند، ابراز کرد، زیرا او احساس می‌کند هر چیزی که می‌توانید از Dino Crisis بخواهید در Monster Hunter پوشش داده شده است. “هیبت دایناسورها و کارهایی که می‌توانید با دایناسورها انجام دهید، در سال‌های اخیر توسط Monster Hunter کاملاً مشخص شده است.”

اگرچه هیچ برنامه‌ای برای Dino Crisis وجود ندارد، Capcom سال گذشته Exoprimal را معرفی کرد که سومین بازی چند نفره است. -تیرانداز شخصی با این حال، این برای طرفداران دینو چندان هیجان انگیز به نظر نمی رسد و بسیاری را ناامید می کند. در حالی که از زمان انتشار در جولای سال گذشته بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است، اما حس نوستالژیک و ترسناکی که مردم می‌خواستند را ارائه نمی‌کند، چیزی که تنها با بازی Dino Crisis قابل جستجو است.

Monster Hunter یکی از پرطرفدارترین فرنچایزهای Capcom است که Monster Hunter: World تا مارس 2024 بیش از 25 میلیون واحد در سرتاسر جهان فروخته است. این سری همچنین با به نمایش گذاشتن هیاهوی Monster Hunter Wilds محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این بازی قرار است در سال 2025 منتشر شود.

در حالی که شینجی میکامی خالق رزیدنت اویل است، از آن زمان به کشتی پریده و در کاموی کار می کند. با این حال، زمانی که بازی برای اولین بار در سال 1999 ساخته شد، او یکی از تولیدکنندگان بازی Dino Crisis بود. فضا برای این نوع بازی در حال حاضر، درست از زمانی که Monster Hunter به یک بازی بزرگ تبدیل شده است.” با توجه به مصاحبه با Eurogamer، شینجی میکامی شگفت‌انگیز می‌یابد که Dino Crisis سال‌ها از آن عشق می‌ورزد، و از اینکه چه تعداد از مردم هنوز دوست دارند این بازی را بازسازی کنند، شگفت‌زده می‌شود.

در یک نظرسنجی Capcom، مشخص شد که Dino Crisis فرنچایزی است که طرفداران می خواهند با 80769 رای بیش از همه احیا شود. یکی از سوالات همچنین پرسیده شد که بازیکنان بازی Capcom کدام یک را بیشتر دوست دارند، با 10978 نفر از 250148 پاسخ دهنده به Dino Crisis رای دادند و این بازی را در رتبه دوم این دسته قرار داد.

این که آیا در آینده شاهد بازی اعضای تیم جدید Capcom با Dino Crisis خواهیم بود یا خیر، باید مشخص شود، اما همانطور که شینجی میکامی گفت، Monster Hunter بسیار موفق است و جای یک بازی “بقای هیولا” را می گیرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا