اخبار روزاقتصاد

Tixbase با Passo شریک می شود تا فروش بلیط از طریق Avalanche را تغییر دهد

Tixbase با Passo شریک می شود تا فروش بلیط از طریق Avalanche را تغییر دهد

پلتفورم فروش بلیت مبتنی بر بلاک چین، Tixbase یک همکاری انحصاری با شرکت فروش بلیط رویدادهای ترکیه ای Passo را اعلام کرده است و بلیط آنها را به بلاک چین بهمن می آورد.

طبق یک نسخه خبری در 29 اوت، این همکاری 5 ساله بزرگترین معامله ای است که یک شرکت فروش بلیت بلاک چین تاکنون بسته است.

Tixbase و Passo از شبکه Avalanche (AVAX) برای مقابله با مشکلات رایج در صنعت فروش بلیط، مانند امنیت استفاده می کنند. ، شفافیت و تجربه کاربری. فناوری بلاک چین بهمن همچنین شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا فروش بازار ثانویه را نظارت و تنظیم کنند و در عین حال به نگرانی‌هایی مانند تقلبی‌ها، اسکالپ کردن و قیمت‌های متورم رسیدگی کنند.

چرا این بزرگ است؟

Passo که از سال 2014 فروش بلیط را ارائه و مدیریت می کند، بزرگترین ارائه دهنده بلیط در ترکیه است. این شرکت برای 38 تیم خدمات ارائه می دهد و شریک رسمی فروش بلیت برای تیم ملی ترکیه و همچنین مسابقات برتر فوتبال اروپا مانند لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا است

Passo سالانه بیش از 25 میلیون بلیت دارد که رویدادهای ورزشی مختلف، کنسرت‌ها، اجراهای تئاتر و جشنواره‌ها را پوشش می‌دهد. این مشارکت می تواند به طور قابل توجهی بر بازار فروش بلیط رویداد آنلاین تأثیر بگذارد، که انتظار می رود به 107 میلیارد دلار تا سال 2032 .

پاسو برای ادغام TixChain

این همکاری از TixChain استفاده می‌کند، یک زنجیره لایه اول بهمن که با مقررات عمومی حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا (GDPR) و سایر قوانین حفظ حریم خصوصی داده‌ها در حوزه‌های قضایی که در آن فعالیت می‌کند مطابقت دارد.

ما از شراکت با Passo، یک رهبر رویایی در صنعت فروش بلیط ترکیه، هیجان‌زده هستیم. این بزرگترین قراردادی است که تا به امروز برای هر شرکت فروش بلیت بلاک چین امضا شده است، که ارزش فناوری ما را ثابت می کند و راه را برای پذیرش جهانی راه حل جدید Tixbase که به نفع همه شرکت کنندگان در اکوسیستم فروش بلیط است، هموار می کند.

امیل لجسجانین، بنیانگذار و مدیر اجرایی Tixbase.

استفاده از بلاک چین باعث می‌شود که Tixbase توکن‌های غیرقابل تعویض بلیت‌ها را صادر کند و به دارایی‌های دیجیتال قابل جمع‌آوری اجازه دهد که طرفداران بتوانند جمع‌آوری، مبادله یا بفروشند. NFTها همچنین نقش مهمی در مشارکت کلی طرفداران و در برنامه وفاداری Passo خواهند داشت.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا