اخبار روزفناوری

Sovereign AI Plays رسماً وارد شد: دولت ایالات متحده قبل از انتشار عمومی به مدل های اصلی OpenAI و Anthropic دسترسی پیدا می کند

Sovereign AI Plays رسماً وارد شد: دولت ایالات متحده قبل از انتشار عمومی به مدل های اصلی OpenAI و Anthropic دسترسی پیدا می کند

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

با توجه به اینکه هوش مصنوعی انتظار می رود به عنوان یک ستون اساسی برای ایجاد رشد اقتصادی در دهه های آینده عمل کند، تعجب آور نیست که دولت های سراسر جهان اکنون در تلاش هستند تا عناصر حیاتی این فناوری هنوز نوپا را در آنچه که نام گذاری می شود، ایجاد کنند. همانطور که هوش مصنوعی مستقل بازی می کند. در این راستا، ایالات متحده به تازگی با امضای قراردادهایی با OpenAI و Anthropic، گام بزرگی به سمت “نوآوری هوش مصنوعی ایمن و قابل اعتماد” برداشته است.

مؤسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده در مؤسسه ملی استانداردها و فناوری وزارت بازرگانی (NIST) اولین قراردادهای خود را با OpenAI و Anthropic امضا می کند

موسسه ایمنی هوش مصنوعی وزارت بازرگانی ایالات متحده به‌عنوان اولین قدم احتمالاً به سمت هدف نهایی حمله زمینی به فناوری هوش مصنوعی آمریکا برای اهداف استراتژیک، اکنون قراردادهای امضا شده با OpenAI و Anthropic برای همکاری در “تحقیق، تست و ارزیابی ایمنی هوش مصنوعی” “

بر اساس تفاهم نامه های امضا شده، موسسه ایمنی هوش مصنوعی به “مدل های جدید اصلی هر شرکت قبل و بعد از انتشار عمومی” دسترسی خواهد داشت.

این دسترسی به دولت ایالات متحده امکان می‌دهد تا قابلیت‌های واقعی مدل‌های جدید هوش مصنوعی را ارزیابی کند و با نهادهای اولیه آنها برای کاهش خطرات مرتبط همکاری کند. جالب اینجاست که موسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده قصد دارد با همتای خود در بریتانیا همکاری نزدیک داشته باشد تا خطرات مرتبط با نوآوری مرتبط با هوش مصنوعی در OpenAI و Anthropic را ارزیابی و کاهش دهد.

در همین حال، همین دیروز، کولت کرس، مدیر مالی انویدیا، در طول کسب درآمد با توجه به:

“ما معتقدیم درآمد هوش مصنوعی مستقل امسال به میلیاردها دو رقمی پایین خواهد رسید.”

جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا نیز بیان شده در مورد این پدیده:

“آنها [کشورهای مستقل] باید از هوش مصنوعی استفاده کنند، زیرساخت هوش مصنوعی خود را بسازند تا بتوانند هوش دیجیتالی خود را داشته باشند.”

به خاطر داشته باشید که هوانگ فکر می‌کند یک فرصت 1 تریلیون دلاری وجود دارد، زیرا مراکز داده برای رسیدگی به حجم کاری روزافزون هوش مصنوعی در حال انتقال به محاسبات سریع‌تر هستند.

به طور بحرانی، بخش مهمی از این سرمایه گذاری توسط بازی های هوش مصنوعی مستقل در سال های آینده هدایت می شود. به هر حال، هوش مصنوعی مستقل در شرف تبدیل شدن به یک عنصر حیاتی است. امنیت ملی در اقتصادهای بزرگ در سرتاسر جهان، که ایجاب می‌کند دولت‌ها نوعی کنترل یا نظارت ملی بر فناوری‌ای ایجاد کنند که نان و کره‌ای برای ایجاد شکوفایی و بهره‌وری اقتصادی باشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا