اخبار روزاقتصاد

BNB Chain و SingularityNET برای پیشبرد فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز شریک هستند

BNB Chain و SingularityNET برای پیشبرد فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز شریک هستند

BNB Chain و بنیاد SingularityNET برای پیشبرد آینده هوش مصنوعی و ادغام بلاک چین با یکدیگر همکاری می کنند.

BNB Chain و SingularityNET (AGIX)، یکی از اعضای Superintelligence مصنوعی (ASI) اتحادی که همچنین شامل Fetch.ai و Ocean Protocol، شراکت را از طریق پست وبلاگ در 29 اوت.

مشارکت در جهت راه حل های ذخیره سازی غیرمتمرکز

طبق اعلامیه، BNB Chain و SingularityNET با هدف ارتقاء بخش راه‌حل‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و همچنین ترویج اقتصاد داده غیرمتمرکز هستند.

این همکاری از طریق مفهوم «داده به‌عنوان دارایی» این هدف را هدف قرار می‌دهد، که به کاربران اجازه می‌دهد داده‌های شخصی خود را کنترل کرده و از آن کسب درآمد کنند. این دو نیروها را به هم می‌پیوندند تا پشته فناوری SingularityNET و راه‌حل ذخیره‌سازی غیرمتمرکز زنجیره BNB، BNB Greenfield را به کاربران بیشتری ارائه دهند.

“ادغام پلتفرم SingularityNET با BNB Greenfield یک پلتفرم ایده‌آل برای عرضه نسل بعدی سیستم‌های هوش مصنوعی است که از محدودیت‌های سیستم‌های GenAI فعلی فراتر رفته و طیف کاملی از نیازهای برنامه‌ها را برآورده می‌کند.”

دکتر بن گورتزل، بنیانگذار SingularityNET.

راه حل بلاک چین

هوش مصنوعی در میان کاربرد و ادغام در اکوسیستم بلاک چین و جاهای دیگر، همچنان شاهد رشد بی‌سابقه‌ای است. با این حال، با افزایش مشکلات پیرامون deepfakes و سایر موارد مخرب یک نگرانی کلیدی است.

ادغام بیشتر SingularityNET و شبکه ASI با BNB Smart Chain گامی در جهت ارائه راه حل است. BNB Chain قصد دارد به پروژه‌هایی که به دنبال ارائه این راه‌حل‌ها به دنیای واقعی هستند، پشتیبانی فنی و همچنین جوجه‌کشی و کمک‌های مالی ارائه دهد.

سایر پلتفرم‌های بلاک چین که برای این هدف کار می‌کنند عبارتند از Filecoin، Sia، Storj، و Arweave.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا