اخبار روزفناوری

پاسخ مدیریت عنکبوت ها به اتهامات مطرح شده توسط STJV

پاسخ مدیریت عنکبوت ها به اتهامات مطرح شده توسط STJV

همین یک روز پیش، اعضای استودیو بازی Spiders در یک نامه سرگشاده 20 صفحه ای. این اولین بار نیست که کارمندان Spiders الف> صحبت کرده اند، همانطور که در ژانویه صحبت کردند و با سکوت مواجه شدند. امروز، مدیریت عنکبوت ها پاسخی عمومی به اتهامات مطرح شده توسط STJV (Syndicat des Travailleurs (ses) du Jeu Video)، یکی از اتحادیه هایی که نماینده اعضای استودیو است، منتشر کرد. در پاسخ چنین فرمودند:

“اتهامات نادرست و حتی افتراآمیز مطرح شده توسط STJV به هیچ وجه منعکس کننده زندگی روزمره کارمندان این شرکت نیست و حمله ای به اعتبار استودیو است که تیم های آن کاملاً برای تولید بازی های با کیفیت و با کیفیت بسیج شده اند. با اشتیاق از انتشار دسترسی زودهنگام Greedfall 2 اطمینان حاصل کنید.”

این بیانیه همچنین می‌گوید که آنها تلاش‌های ناموفقی برای تماس با هیئتی از کارمندان انجام داده‌اند، اما در هفته آینده دوباره تلاش خواهند کرد تا با آنها تماس بگیرند. مدیریت عنکبوت ها اعلام کرده است که آنها “متعهد به گفتگوهای اجتماعی باز و سازنده” هستند، تلاش می کنند تا خواسته ها را برآورده کنند یا شرایطی را که مناسب هر دو طرف است، مذاکره کنند.

برای کسانی که نامه سرگشاده را از دست داده اند، اعضای شرکت بازی Spiders، مسئول بازی هایی مانند Greedfall و Steelrising، نامه سرگشاده را نوشته اند تا سعی کنند محیط را برای افرادی که در این شرکت کار می کنند سالم تر کنند. گفته می شود که آنها در حین کار در شرکت با مشکلات بی شماری مواجه شده اند.

این مسائل شامل نابرابری جنسیتی و عدم امنیت شغلی یا مالی است. امکان بالا رفتن از نردبان شرکت برای رسیدن به نقش‌های ارشد وجود ندارد، زیرا افراد در نقش‌های راکد جوان گیر کرده‌اند. به همین ترتیب، بسیاری از افرادی که در این شرکت کار می کنند اکنون برای حفظ زندگی خود در پاریس تلاش می کنند، زیرا شهر به طور فزاینده ای گران است و دستمزد آنها ناکافی است.

بیانیه مدیریت اسپایدرز با این جمله امضا شده است: “کارمندان اسپایدرز در قلب استودیو قرار دارند و ما مصمم هستیم که محیط کاری فراگیر و محرکی را حفظ کنیم که در آن هر استعدادی بتواند شکوفا شود و همه ما بتوانیم به آن افتخار کنیم. “

Spiders در حال کار بر روی Greedfall 2: The Dying World است و قصد دارد نسخه Early Access بازی را در ماه سپتامبر منتشر کند. با این حال، با شروع اعتصاب‌ها به زودی، مشخص نیست که اگر مذاکرات برای کارمندانی که بازی را توسعه می‌دهند موفقیت‌آمیز نباشد، آیا آنها به هدف خواهند رسید یا خیر. در حال حاضر، Greedfall 2: The Dying World در 24 سپتامبر 2024 با دسترسی اولیه عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا