اخبار روزفناوری

اپل iOS 18.1 و macOS 15.1 Beta 3 را با دو ویژگی عمده هوشی اپل منتشر کرد

اپل iOS 18.1 و macOS 15.1 Beta 3 را با دو ویژگی عمده هوشی اپل منتشر کرد

این روز شلوغی برای توسعه دهندگان است زیرا اپل نه تنها بتای 8 iOS 18 را منتشر کرده است. اما همچنین نسخه بتای 3 iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS 15.1 را با تمام خوبی های هوش جدید اپل آغاز کرد. ما قبلاً انتشار iOS 18 و بقیه به روز رسانی ها را پوشش داده ایم که می توانید برای جزئیات بیشتر در مورد دانلود و نصب آن ها را بررسی کنید. iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS 15.1 ویژگی‌های جدید Apple Intelligence را ارائه می‌کنند که می‌توانید همین حالا در iPhone 15 Pro و 15 Pro Max خود آن‌ها را بررسی کنید.

اپل iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS 15.1 را برای توسعه دهندگان با ویژگی های جدید Apple Intelligence منتشر کرده است

اگر برنامه‌نویس هستید، می‌توانید iOS 18.1 و iPadOS 18.1 را از طریق برنامه تنظیمات در iPhone خود با رفتن به General > Software Updates > Beta Updates دانلود و نصب کنید و آخرین نسخه را نصب کنید. توجه داشته باشید که فقط iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max واجد شرایط نسخه بتا هستند، زیرا این یک به‌روزرسانی اختصاصی هوشمند اپل است که با مدل‌های قدیمی‌تر سازگار نیست.

آخرین آپدیت iOS 18.1 و iPadOS 18.1 بتای 3 دو افزودنی قابل توجه را به همراه دارد، که شامل ویژگی جدید «پاکسازی» به ویژگی عکس‌های مبتنی بر هوش اپل و امکان مشاهده خلاصه اعلان‌ها برای همه برنامه‌ها، از جمله سهام به عنوان و همچنین برنامه های شخص ثالث. می‌توانید همین حالا این ویژگی جدید را در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max بررسی کنید.

به‌روزرسانی macOS 15.1 را می‌توان از طریق مکانیسم به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات سیستم در مک‌های مجهز به سیلیکون Apple دانلود کرد. Apple Intelligence بخش کلیدی به‌روزرسانی‌های iOS 18.1 و macOS 15.1 است، زیرا این شرکت قبل از انتشار رسمی نسخه نهایی، چند ویژگی جدید را به جدول اضافه کرده است. با این حال، باید توجه داشته باشیم که برخلاف iOS 18 و macOS 15 که ماه آینده در دسترس عموم قرار خواهند گرفت، این به‌روزرسانی نهایی بتا نیست.

ما انتظار داریم که به‌روزرسانی‌ها در ماه اکتبر در دسترس قرار گیرند، که چند هفته دیرتر از انتظار اولیه است، اما انتظار می‌رود که ارزش آن را داشته باشد زیرا اپل در حال تکمیل ویژگی‌های هوشمند اپل است. تعداد انگشت شماری ابزار Writing در به روز رسانی به همراه یک تجربه جدید سیری با تصاویری بازطراحی شده وجود دارد. پاسخ‌های هوشمند نیز بخشی از به‌روزرسانی هستند، که باعث صرفه‌جویی در زمان در موارد متعدد، از جمله پیام‌ها، نامه‌ها و موارد دیگر می‌شود.

در مورد آنچه که در نسخه‌های بتا جدید وجود دارد، ما منتظر می‌مانیم تا توسعه‌دهندگان با جدیدترین بیلد هماهنگ کنند. آیا iOS 18.1 و macOS 18.1 beta 3 را روی iPhone یا Mac خود دانلود کرده اید؟ تجربه خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا