اخبار روزفناوری

آخرین کنترلر بی‌سیم ورزشی، Razer Wolverine V3 Pro معرفی شد

آخرین کنترلر بی‌سیم ورزشی، Razer Wolverine V3 Pro معرفی شد

امروز، Razer< /a> از جدیدترین کنترلر خود، Razer Wolverine V3 Pro، که به عنوان “کنترل کننده بی سیم نهایی Esports” در نظر گرفته شده است، رونمایی کرد. این کنترلر که با استفاده از فناوری پیشرفته ساخته شده است، مجوز رسمی توسط Xbox را دریافت کرده است، با تست بازی و بازخورد گسترده از اریک. Snip3down” Wrona، برنده 2 مدال X Games و 24 بار قهرمان Halo. با تأیید و بازخورد Wrona، این کنترلر قرار است به کسانی که بازی‌های رقابتی را با سفارشی‌سازی پیشرفته، ورودی‌های سریع، پاسخگو و ارگونومی انجام می‌دهند، کمک کند.

این کنترلر دارای چهار پدال کلیک ماوس، دو ضربه گیر دستگیره پنجه ای، Razer Pro HyperTriggers، انگشت شست دقیق Hall Effect و اتصال Razer HyperSpeed ​​Wireless است تا تجربه ای یکپارچه و راحت را به گیمرها بدهد.

Team Razer در حال حاضر گسترده است، اما اکنون شامل Eric Wrona، اولین رقیب esports با استفاده از کنترلر است که به تیم ملحق شده است. بازخورد او برای ایجاد Razer Wolverine V3 Pro حیاتی است. اریک ورونا می‌گوید: “طراحی بصری Wolverine V3 Pro و ویژگی‌های قابل تنظیم یک مزیت رقابتی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. این انتخاب غیرقابل انکاری برای هر کسی است که در مورد برنده شدن جدی است.”

این کنترلر از Hall Effect Thumbsticks استفاده می‌کند که شبیه به چوب‌های شست سنتی هستند، اما با فناوری پیشرفته مانند حلقه‌های ضد اصطکاک و مواد سطح بالا عرضه می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که به سرعت فرسوده نمی‌شوند و دوام طولانی‌مدت دارند.< /p>

علاوه بر این، Razer Wolverine V3 Pro همچنین دارای برنامه Razer Controller است که به کاربران امکان می‌دهد تجربه خود را بیشتر سفارشی کنند. با استفاده از این برنامه، بازیکنان می‌توانند فیلترهای دقیقی را پیدا کنند که برای آنها کار می‌کند و مناطق مرده خود را متناسب با نیازهای بازی که در حال انجام آن هستند، سفارشی کنند.

Razer Wolverine V3 Pro بی‌سیم از یک دانگل USB Type-A استفاده می‌کند که می‌توانید آن را در یک اسلات USB دستگاه خود قرار دهید و به شما امکان می‌دهد با اتصال یکپارچه با استفاده از اتصال 2.4 گیگاهرتز در Xbox یا رایانه شخصی خود بازی کنید. اگر نگران کثیف شدن کنترلر خود هستید، لوازم جانبی با کیف حمل مخصوص خود ارائه می شود که کنترلر را در خود جای می دهد، دو کلاهک جابجایی انگشت شست، دانگل بی سیم و یک کابل 10 فوتی که کنترلر را تا حد نیاز قابل حمل می کند تا بتوانید آن را حمل کنید. آن را به مسابقات و مسابقات بدون نگرانی در مورد چروک یا کثیف شدن آن در کیف شما.

Razer Wolverine V3 Pro showcase

اگر نسخه بی‌سیم برای شما مناسب نیست، Razer نسخه سیمی Wolverine V3 Tournament Edition را نیز معرفی کرده است که همه ویژگی‌های مشابه این کنترلر را دارد اما به شما امکان می‌دهد یک اتصال سیمی ثابت داشته باشید.

اگر به این کنترلر حرفه ای ورزش های الکترونیکی علاقه دارید، می توانید آن را در فروشگاه Razer به قیمت 199.99 دلار. از طرف دیگر، اگر نسخه سیمی آن را می‌خواهید، قیمت آن 99.99 دلار است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا