اخبار روزفناوری

طبق گزارش‌ها، خانواده مک‌بوک پرو M4 اپل در این ماه وارد تولید انبوه می‌شوند و در اواخر سال جاری با گزینه‌های چیپست قدرتمندتر وارد می‌شوند.

طبق گزارش‌ها، خانواده مک‌بوک پرو M4 اپل در این ماه وارد تولید انبوه می‌شوند و در اواخر سال جاری با گزینه‌های چیپست قدرتمندتر وارد می‌شوند.

نسخه‌های به‌روزرسانی شده MacBook Pro 14 و 16 اینچی اپل با M4، M4 قبلاً برآورد شده بود که Pro و M4 Max در سه ماهه چهارم راه اندازی شوند. که تولید انبوه آنها باید کمی زودتر شروع شود. خوب، یک گزارش معتقد است که زنجیره تامین این غول فناوری در حال حاضر وظیفه خود را انجام داده است زیرا این تولیدکنندگان در حال آماده شدن برای شروع تولید انبوه هر دو دستگاه در این ماه هستند.

با فرض اینکه تولید انبوه با موفقیت در این ماه آغاز شود، اپل فضای کافی برای یک رویداد اکتبر برای معرفی خانواده M4 MacBook Pro خواهد داشت

گزارش دیوار پرداختی از DigiTimes که توسط MacRumors در مورد جدول زمانی بالقوه تولید انبوه مدل های M4 MacBook Pro صحبت می کند. هنوز چند روز تا پایان آگوست باقی مانده است، بنابراین بر اساس پیش بینی نشریه تایوانی، زنجیره تامین اپل می تواند به زودی روند مونتاژ را آغاز کند. ما فرض می کنیم که این شرکت ها زمان کمتری را برای بسته بندی موفق یک دستگاه نیاز دارند، زیرا هیچ یک از مدل های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی انتظار نمی رود شاسی بازطراحی شده ای دارد.

علاوه بر مک های قابل حمل، اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی سخت افزارهای بیشتری در سه ماهه چهارم است، مانند مک مینی جدید که ظاهراً ورزش یک فرم فشرده. در کنار M4 که در مدل‌های آی‌پد پرو 11 و 13 اینچی عرضه شد، اپل در حال آماده‌سازی نسخه‌های قدرتمندتری از چیپست 3 نانومتری بهبود یافته خود، M4 Pro و M4 Max، و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ممکن است در اوایل اکتبر شاهد رونمایی از آن باشیم.

حتی اگر فقدان تغییر زیبایی شناسی هیجان شما را از مشاهده عرضه مک‌بوک پرو جدید کم کند، چیزی که واقعاً می‌تواند به شما کمک کند عملکرد M4 Pro و M4 Max است. به هر حال، نسخه رده بالای M4 با CPU 10 هسته ای دور M2 و M3 دوید و در مقابل M3 Pro و Snapdragon X Elite برتری ثابتی داشت. در مورد نوع کمتر قدرتمند با پیکربندی 9 هسته ای، به سختی کندتر بود و با رکوردشکنی امتیاز تک هسته ای در Geekbench 6.

این نتایج به تنهایی به این معنی است که M4 Pro و M4 Max به معنای تجارت خواهند بود و به لطف راه حل خنک کننده قوی M4 MacBook Pro، باید شاهد عملکرد پایدار این چیپست ها در هنگام اجرای بارهای کاری مختلف باشیم.

منبع خبر: DigiTimes

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا