اخبار روزفناوری

استعاره: ReFantazio Gamescom Hands-On – یک ضربه JRPG در حال ساخت

استعاره: ReFantazio Gamescom Hands-On – یک ضربه JRPG در حال ساخت

استعاره: ReFantazio یک بازی است که برای مدت طولانی در دست ساخت بوده است. این بازی در سال 2016 به عنوان Project Re: Fantasy معرفی شد، اولین بازی استودیو زیرو، یک استودیوی توسعه داخلی جدید ATLUS به سرپرستی کارگردان Persona 3، 4 و 5 Katsura Hasino، این بازی فقط دوباره ظاهر شد سال گذشته با تریلری که اولین نگاه به پروژه عمیقاً ریشه دار سنتی را ارائه کرد. زیبایی شناسی فانتزی با این حال، حتی با یک محیط متفاوت، DNA سری Persona هنوز در Metaphor: ReFantazio کاملاً رایج است، اما این اصلاً بد نیست، زیرا احساس می‌کنم این بازی اولین قدم واقعی رو به جلو برای فرمول در مدت زمان طولانی خواهد بود. زمان.

در طول گیمزکام هفته گذشته، من این شانس را داشتم که در اولین ساعت بازی Metaphor: ReFantazio بازی کنم. من از همان ابتدا درگیر بودم. پادشاهی متحده Euchronia، ترور پادشاه آن، و ماموریت شخصیت اصلی، که شامل برداشتن نفرینی است که بر ولیعهد گذاشته شده است، از همان ابتدا جذاب بود، همانطور که دنیای کوچکی که من تجربه کردم. به نظر می‌رسد دنیای بازی نسبتاً پیچیده است و دارای چندین قبیله با روابط پرتنش در میان یکدیگر است، که من انتظار دارم که نقش نسبتاً بزرگی در طرح بزرگ چیزها داشته باشند.

متاسفانه، همانطور که همه طرفداران Persona می‌دانند، یک ساعت گیم‌پلی برای ارزیابی یک بازی عظیم مانند Metaphor: ReFantazio بسیار کم است، اما من قطعاً قدردانی می‌کنم که چگونه این ماجراجویی برای گرفتن شخصیت اصلی و همراه پری او Gallica هدر نمی‌دهد. به ضخامت چیزها به این ترتیب، من توانستم چند سکانس کاوش کوتاه را در میدان اطراف شهر گرند تراد تجربه کنم و متوجه نشدم که رومینگ در اطراف چقدر بهتر از آخرین بازی های Persona است. به عنوان مثال، میدان‌ها وسیع و پر از دشمنان و گنج هستند، در حالی که شهرها در مقیاس مناسبی ارائه می‌شوند که عظمت آنها را به خوبی نشان می‌دهد. تعامل با محیط و سایر NPCها نرخ استانداردی برای JRPGها بود، اما حداقل به نظر می رسد استعاره: ReFantazio تمام تلاش خود را می کند تا به درستی وسعت دنیای خود را نشان دهد.

در ساعتی که با این بازی کار کردم، من همچنین توانستم سیستم جنگی بازی را آزمایش کنم و یک سیاه چال، قلعه شمالی برد، را که صادقانه احساس می‌کردم بسیار ساده و قابل توجه نبود، کاوش کنم. استعاره: ReFantazio از سیستم مبارزه Turn Press استفاده می‌کند که به بازیکن و دشمن اجازه می‌دهد در هنگام ضربه زدن به نقاط ضعف، چرخش‌های اضافی را به دست آورند، اما با یک پیچ جدید که به بازیکنان مزیت می‌دهد اگر قبل از ورود به مبارزه با حمله به آنها در زمین، دشمن را بیهوش کنند. این یک افزودنی عالی است که برای سرعت بازی شگفت‌انگیز است، حتی اگر این تکرار از سیستم Press Turn برای شروع بسیار سریع است. برای بقیه، نبردها مانند آخرین بازی‌های Persona و Shin Megami Tensei انجام می‌شوند: نقطه ضعف دشمن را پیدا کنید، از آن سوء استفاده کنید و در نبرد پیروز شوید و در عین حال از سوء استفاده از نقاط ضعف خود اجتناب کنید. متأسفانه نتوانستم سیستم Archetype را آزمایش کنم، زیرا زمان من با نسخه نمایشی قبل از اینکه به درستی معرفی شود به پایان رسید و دقیقاً زمانی که ویژگی دیگری از سری Persona معرفی شد: محدودیت زمانی برای ماموریت های اصلی.

ارزیابی یک بازی نقش آفرینی عظیم مانند Metaphor: ReFantazio تنها در یک ساعت غیرممکن است، اما مدت زمانی که در گیمزکام با آن بازی کردم قطعاً من را مشتاق کارهای بیشتری کرد. برای اولین بار در مدت زمان بسیار طولانی، فرمول سری Persona در حال تغییر بسیار مورد نیاز است و من بسیار علاقه مند هستم که ببینم آیا بازی در نهایت چیزی فراتر از Persona در یک محیط فانتزی خواهد بود یا خیر.

Metaphor: ReFantazio در تاریخ 11 اکتبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا