اخبار روزفناوری

مدیر هنری آووود می گوید که Xbox Series X اغلب بهتر از رایانه شخصی اجرا می شود

مدیر هنری آووود می گوید که Xbox Series X اغلب بهتر از رایانه شخصی اجرا می شود

در طول Gamescom 2024، مت هانسن، مدیر هنری معتبر نشان داد که استودیو هنگام توسعه بازی، 30 فریم در ثانیه را برای کنسول های ایکس باکس هدف قرار داده است، و اضافه کرد که 60 فریم در ثانیه برای RPG تک نفره مورد نیاز نیست. این بیانیه در میان طرفداران بسیار بحث برانگیز بود، و اکنون یکی دیگر از نوع مشابه از مصاحبه جداگانه منتشر شده توسط Windows Central وجود دارد.

اینجا، هانسن گفت که Obsidian متوجه سری Xbox شده است X اغلب Aowed را بهتر از رایانه شخصی اجرا می کند.

ما در تمام مدت در حال توسعه برای Xbox و PC بوده ایم. اما، صادقانه بگویم، یکی از چیزهایی که من را بیش از همه شگفت زده کرد این بود که در اوایل توسعه، متوجه شدیم که Xbox Series X اغلب بهتر از رایانه شخصی عمل می کند.

کنسول Aowed واقعاً بسیار خوب اجرا می شود. ما مجبور نبودیم آنقدر مقرون به صرفه برای Xbox داشته باشیم. ما هنوز در حال کشف مشخصات Xbox Series S هستیم، فقط به این دلیل که برخی از زنگ‌ها و سوت‌ها در قسمت پشتی آن وجود ندارد، اما ما یک تیم مهندسی فوق‌العاده ماهر داریم. ما در حال حاضر روی صیقل دادن محتوایی که داریم و در عین حال تمام کارهای اجرایی را به طور همزمان انجام می‌دهیم، بسیار متمرکز هستیم، زیرا همیشه در پایان می‌آید… بنابراین، شناسایی بسیاری از این موارد در حال حاضر دشوار است. /p>

هنسن احتمالاً به یک رایانه معمولی به جای یک پیکربندی پیشرفته اشاره می‌کرد. با این حال، این بیانیه همچنان گیج کننده است، به خصوص با توجه به نظر قبلی در مورد هدف قرار دادن 30 FPS برای نسخه کنسول. در یادداشت دیگری، هانسن همچنین تأیید کرد که ردیابی پرتو به نوعی در Xbox نیز اجرا خواهد شد.

ما در حال کشف این موضوع هستیم که از چه اجزای ردیابی پرتو می‌خواهیم در ایکس‌باکس استفاده کنیم، اما، قطعاً، عناصری از آن وجود خواهد داشت. استفاده از ردیابی پرتو یکی از مواردی است که در آن 12 جزء مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید یا نه.

NVIDIA اعلام کرد در Gamescom که Avowed از DLSS 3 و ray tracing در رایانه شخصی پشتیبانی می کند. پست رسمی وبلاگ فقط به بازتاب‌های ردیابی پرتو اشاره می‌کند، بنابراین احتمالاً این چیزی است که Xbox نیز دریافت می‌کند، احتمالاً به دلایل عملکرد با وضوح پایین‌تر. به عنوان یادآوری، بازی RPG اکشن فانتزی Obsidian که در دنیای Eora قرار دارد اکنون در تاریخ 18 فوریه 2025 عرضه می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا