اخبار روزاقتصاد

معامله گران کوچک “کشتی پرش”: آیا لایت کوین برای تبدیل شدن به صعودی آماده است؟

معامله گران کوچک “کشتی پرش”: آیا لایت کوین برای تبدیل شدن به صعودی آماده است؟

  • معامله‌گران کوچک در حال تسلیم شدن هستند، که به طور بالقوه نشان‌دهنده یک معکوس صعودی برای لایت‌کوین است، زیرا بی‌شکیبایی در بین سرمایه‌گذاران جزئی افزایش می‌یابد.
  • فعالیت زنجیره‌ای لایت‌کوین با انتقال ۴۱۲ میلیون LTC در یک هفته افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده تعامل قوی شبکه است.

طبق آخرین Santiment داده، ارزش لایت کوین از زمان اوج خود در 1 آوریل 36 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده نوسان شدید بازار است. کاهش ارزش بازار با تغییر قابل توجهی در رفتار معامله گران کوچک همزمان شده است.

تجار کوچک پرش کشتی: سیگنالی برای احتمال برگشت صعودی لایت کوین؟ 

خرابی سریع 45.2 هزار کیف پول خالص دارای 0.1 تا 1 LTC نشان می دهد که این معامله گران کوچک سرانجام تسلیم شده اند و به طور بالقوه یک چرخش را برای ارز دیجیتال OG پیش بینی می کنند. این الگو، که در آن سرمایه‌گذاران کوچک‌تر به دلیل بی‌شکیبایی «جهش می‌کنند»، غالباً قبل از یک چرخش مثبت برای شروع دوباره صعودی است.

علی‌رغم احساسات منفی ظاهری، حجم لایت‌کوین در زنجیره افزایش یافته است و باعث سردرگمی شده است. روند کلی بازار طبق گزارش از هفته گذشته، حجم لایت کوین در زنجیره بیش از دو برابر شده است، با تغییر دست 412 میلیون LTC در یک هفته، به بیش از 26.5 میلیارد دلار.

این رشد در حجم قابل توجه است و نشان دهنده درجه بالایی از فعالیت و علاقه به شبکه Litecoin است. علاوه بر این، لایت کوین 62 میلیون تراکنش را در هفت ماه گذشته پردازش کرده است و در مسیر پیشی گرفتن از تعداد کل تراکنش های سال گذشته قرار گرفته است.

از سوی دیگر، لایت کوین نشانه هایی از انعطاف پذیری را نشان می دهد. طبق گزارش< قبلی ما /span>، بازگشت V شکل در قیمت LTC نشان‌دهنده سودمندی فزاینده آن در پرداخت‌ها و رشد احتمالی آن در خدمات بانکی است.

هزینه‌های پایین تراکنش لایت کوین و افزایش فعالیت شبکه به محبوبیت فزاینده آن برای پرداخت‌های روزمره کمک می‌کند. آن را به انتخابی برتر برای بسیاری از کاربران تبدیل کرده است.

از زمان نگارش این مقاله، LTC در حدود 60.43 دلار معامله می‌شود که 4.43% کاهش یافته است. در 24 ساعت گذشته. با این حال، حجم تجارت روزانه 21.88 درصد افزایش یافته است، در مجموع به 297.85 میلیون دلار رسیده است.


توصیه شده برای شما:

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا