اخبار روزاقتصاد

نرخ تامین مالی بیت کوین نشان دهنده بازگشت احتمالی در راه است

نرخ تامین مالی بیت کوین نشان دهنده بازگشت احتمالی در راه است

پایین آمدن بیت کوین به زیر مرز 60000 دلار باعث رکود در کل بازار شده است، اما نرخ سرمایه گذاری آن حکایت از افزایش قیمت ورودی دارد.

بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته 6 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 59200 دلار معامله می شود. حجم معاملات روزانه آن 46 درصد افزایش یافت و به 41 میلیارد دلار رسید. قابل توجه است که قیمت BTC به پایین ترین سطح محلی 58100 دلار رسید زیرا ترس بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم بود.


Bitcoin’s funding rate shows potential rebound on the way - 1
قیمت BTC و RSI – 28 اوت | منبع: crypto.news

جولیو مورنو، تحلیلگر CryptoQuant در یک پست X به اشتراک گذاشت که بیت کوین شاهد افزایش مبادله جریان های ورودی در 27 اوت، قبل از فروش. دارندگان بزرگ BTC نیز در جریان ورودی شرکت کردند زیرا بازار ارزهای دیجیتال و دارایی پیشرو نشانه‌هایی از خرید بیش از حد را نشان داد.

داده های crypto.news نشان می دهد که شاخص قدرت نسبی بیت کوین در 24 آگوست به 75 افزایش یافت و در چهار روز گذشته به طور مداوم در حال کاهش بوده است – در حال حاضر در 25 قرار دارد. این شاخص نشان می دهد که بیت کوین در حال حاضر در این نقطه قیمت بیش از حد فروش است. .

طبق داده ارائه شده توسط Coinglass، نرخ سرمایه بیت کوین پس از آن به منفی 0.004٪ کاهش یافت. فروش انبوه تغییر ناگهانی نرخ سرمایه نشان می‌دهد که مقدار معاملات شرط‌بندی روی کاهش قیمت بیت کوین پس از انحلال ۹۶.۵ میلیون دلاری دارایی در ۲۴ ساعت گذشته، افزایش یافته است.

از لحاظ تاریخی، یک تغییر ناگهانی در نرخ تأمین مالی دارایی معمولاً قیمت را در جهت مخالف می‌فرستد. در این مورد، قیمت بیت کوین می تواند در کوتاه مدت یک بازگشت.

در مجموع، بازار کریپتو در روز گذشته شاهد انحلال بیش از 320 میلیون دلار بوده است – 285 میلیون دلار لانگ و 35 دلار کوتاه شده اند. 

ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی نیز 7 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر به 2.17 تریلیون دلار با حجم معاملات 24 ساعته 108 میلیارد دلاری، به ازای هر داده از CoinGecko.

با این حال، مهم است که به دنبال کلان اقتصادی که می‌توانند به طور بالقوه بر بازارهای مالی تأثیر بگذارند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا