اخبار روزاقتصاد

ETF های بیت کوین نقطه ای خروجی 127 میلیون دلاری را به دلیل بزرگترین جریان منفی ARKB تا به امروز مشاهده می کنند.

ETF های بیت کوین نقطه ای خروجی 127 میلیون دلاری را به دلیل بزرگترین جریان منفی ARKB تا به امروز مشاهده می کنند.

صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین نقطه‌ای در ایالات متحده شاهد خروج خالص 127.05 میلیون دلاری در 28 اوت به رهبری ARK 21Shares ARKB بوده‌اند.

داده‌های SoSoValue نشان می‌دهد که 12 بیت کوین در ایالات متحده صندوق‌های قابل معامله در مبادلات در 28 آگوست جریان خروجی خالص را تجربه کردند و 8 روز جریان ورودی مثبت را شکستند. در این دوره هشت روزه، این وجوه 756 میلیون دلار ورودی جذب کرده بود.

در روز سه‌شنبه، وجوه بیت‌کوین نقدی ایالات متحده با خروجی خالص ۱۲۷.۰۵ میلیون دلاری مواجه شد. قابل ذکر است که ARK 21Shares’s ARKB با 101.97 میلیون دلار جریان منفی پیشتاز جریان خروجی بوده است. طبق داده های SoSoValue، بزرگترین خروجی آن تا به امروز است. GBTC Grayscale خروجی خالص 18.32 میلیون دلاری را گزارش کرد، در حالی که BITB Bitwise شاهد 6.76 میلیون دلار خروجی بود. BRRR Valkyrie در زمان نگارش به‌روزرسانی نشد.


Spot Bitcoin ETFs see outflows of 7m led by ARKB's largest negative flow to date - 1
ورودی/خروجی ETF های بیت کوین نقطه ای | منبع: SoSoValue

در همین حال، هشت صندوق باقیمانده، از جمله IBIT BlackRock، هیچ جریانی در آن روز نداشتند. بدون احتساب BRRR، حجم کل تجارت برای وجوه نقد بیت کوین ایالات متحده به 1.2 میلیارد دلار رسید. از ژانویه، این وجوه مجموعاً دارای ورودی خالص 17.95 میلیارد دلار بوده است.

در همان زمان، بازار گسترده‌تر شاهد تحولاتی است که می‌تواند بر رفتار سرمایه‌گذاران تأثیر بگذارد.

Nasdaq ثبت شد. هدف از این حرکت، در انتظار تایید مقررات، بهبود شفافیت بازار و ارائه ابزارهای بهتر به سرمایه‌گذاران برای مدیریت و محافظت از موقعیت‌های ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، گروه CME برنامه ریزی برای معرفی قراردادهای آتی بیت کوین با اندازه کوچکتر، که می تواند برای سرمایه گذاران خرد جذاب باشد.

در زمان نگارش، بیت کوین (BTC) 5.8 کاهش داشت ٪ در روز گذشته، به ازای هر داده از crypto.news، 59,160 دلار معامله می شود.

ETF های اتر به ثبت جریان های خروجی ادامه می دهند

در همین حال، ETF های نه نقطه ای اتریوم در مجموع شاهد کاهش قابل توجهی در جریان خروجی بودند که در 3.45 میلیون دلار در 28 آگوست، نشان دهنده نهمین روز متوالی خروجی.

ETHE شرکت Grayscale بار دیگر با خروج 9.2 میلیون دلار از صندوق پیشتاز شد و مجموع جریان خروجی آن را از زمان راه اندازی در 23 ژوئیه به 2.55 میلیارد دلار رساند. در همین حال، FETH از Fidelity و ETHW Bitwise تنها پیشنهادهایی بودند که ورودی های 3.9 دلاری را ثبت کردند. میلیون و 1.9 میلیون دلار به ترتیب. شش ETH ETF باقیمانده هیچ جریانی در روز مشاهده نکردند.

این وسایل سرمایه گذاری همچنین شاهد افزایش حجم معاملات روزانه خود به 129.9 میلیون دلار در 28 اوت بوده اند که نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. ETF های نقطه ای اتر تا به امروز خروجی خالص 481.32 میلیون دلاری را تجربه کرده اند. در زمان انتشار، اتریوم (ETH) نیز 8 درصد کاهش داشت. مبادله دست در 2,463 دلار.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا